חברת NOVARTIS קונסיומר ישראל, יצרנית וולטרן אמולג'ל לכאבי שרירים ומפרקים, עולה בימים אלו בקמפיין חסויות, לתכשיר וולטרן אמולג'ל, באמצעות משרד הפרסום EXPERT מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. שווי הקמפיין מוערך בכמיליון שקלים.
קמפיין החסויות יעלה במסגרת שידורי ערוץ 2, 10, 24 וערוץ 9, עם הסלוגן: "וולטרן אמולג'ל ליהנות מהתנועה". הקמפיין מועלה בישראל כחלק מקמפיין בינלאומי של החברה אותו מוביל הסלוגן: THE JOY OF MOVEMENT.
שרון לוי, מנכ"ל חברת NOVARTIS קונסיומר ישראל, מוסר כי: "וולטרן אמולג'ל ידוע כמסייע בהרפיית שרירים תפוסים ואפקטיבי בהפחתת כאבי פרקים וגב. מטרת הקמפיין הינה להעביר את התחושה, כי ניתן לעשות בדיוק את הדברים שאוהבים וליהנות מהתנועה כל יום מחדש - בלי לתת לכאב לעצור את החיים ואת פעילויות היום-יום".
וולטרן אמולג'ל מסייע בהרפיית שרירים, אזורים מודלקים, הקלה ושחרור מכאב. לוולטרן הרכב ייחודי הנספג בעור במהירות וחומר פעיל המגיע לאזורים הכואבים והמודלקים.
חברת Novartis העולמית יצרנית וולטרן אמולג'ל לכאבי שרירים ומפרקים, הינה אחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ-41 מיליארד דולר, כ-100,000 עובדים ופעילות בכ-140 מדינות ברחבי העולם.
מוצרי החברה כוללים בין השאר את המותגים המובילים בתחומם: אוטריוין לטיפול בנזלת ואף סתום, למיסיל לטיפול בפטרת כף הרגל, פניסטיל להקלה מיידית של עקיצות וגירודים, פרוקטו גליבנול לטיפול בטחורים, ויטה מרפן לטיפול בפצעים וכוויות, ניקוטינל לגמילה מעישון, בנפייבר סיבים תזונתיים ועוד.