X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון צו פיוס
▪  ▪  ▪
[צילום: צו פיוס]

ארגון צו פיוס והחברה למתנ"סים בשיתוף המשרד ותפוצות ההסברה והתפוצות ממשיכים גם השנה, בפרויקט "נר מחבר", במסגרתו ייפגשו בחנוכה משפחות דתיות וחילוניות ומשפחות מרקעים שונים, להדלקת נרות משותפת. הפרויקט זוכה להצלחה גדולה מדי שנה ולמעלה מ-30 מתנ"סים ברחבי הארץ ייקחו בו חלק ויחברו בין אלפי משפחות לערב אחד משותף בחנוכה. הפרויקט יתקיים במתנ"סים בירושלים, חיפה, בת ים, הרצליה, אילת, אשדוד, נצרת עילית, מודיעין, נהריה וערים נוספות.
"נר מחבר" הוא חלק מפרויקט רחב יותר הנקרא 'מחב"קים - מעגל חיים בקהילה', שמטרתו העמקת הקשר בין משפחות בקהילות שונות ברחבי הארץ, בפעילות סביב לוח השנה העברי. במסגרת "נר מחבר" כל אחת מהמשפחות המשתתפות בפרויקט מזמינה לביתה משפחה לא מוכרת מן הקהילה, לערב של היכרות ובילוי משפחתי. המשפחות מקבלות מהמתנ"ס ערכה לפעילות חברתית משותפת וכיבוד קל. הפרויקט מחבר משפחות דתיות וחילוניות, משפחות ותיקות ומשפחות של עולים חדשים, ומחזק את האווירה הקהילתית בשכונות בהן הוא מתקיים.
עליזה גרשון, מנהלת צו פיוס אומרת: "ההצלחה הגדולה של 'נר מחבר' בשנים עברו מוכיחה שאנשים מחפשים אפיקים למפגש והיכרות עם שונים מהם, והפעילות המשותפת יוצרת חיבור אישי וקהילתי מיוחד. צו פיוס פועל רבות לחיזוק המכנה המשותף והסולידריות בחברה הישראלית, ואנו שמחים להיות שותפים עם החברה למתנ"סים לעשייה קהילתית שמקדמת ערכים אלה".
יולי (יואל) אדלשטיין, שר ההסברה והתפוצות אומר: "חג החנוכה משלב את הנס הדתי עם הניצחון הלאומי, ולכן הוא חג שמאחד את עם ישראל על כל פלגיו. יש החוגגים בכך את ניצחוננו ההיסטורי ויש את תקומתנו העכשיווית, יש החוגגים את הנס האלוהי, ויש המציינים בכך את ניצחון הרוח והחירות".
אודות צו פיוס
צו פיוס הוקם בשנת 1996 על-ידי קרן אבי חי והחל את דרכו כמסע הסברה לאחר רצח יצחק רבין ז”ל, בתקופה של שבר עמוק בעם. התגובות למסע העידו כי רבים בחברה הישראלית רואים בפיוס ובהידברות בתוך הציבור היהודי צורך קיומי. תגובות אלה הביאו למעבר מדיבור למעשה ותוך תקופה קצרה הפך הארגון מסיסמה על שלטי חוצות לגוף שיוזם, מפיק ומעודד פעילויות בכל רחבי הארץ: עשרות תוכניות מפגש והידברות בין אנשים לאורך הקשת הדתית-חילונית; מסעות הסברה ופרסום באמצעי התקשורת; הפקות טלוויזיה ורדיו, ועוד.

תאריך:  08/12/2009   |   עודכן:  08/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il