X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת כל פרפיום
▪  ▪  ▪

רשת כל פרפיום מרחיבה את היקף הפעילות ומשיקה אתר אינטרנט מקוון, לדוברי השפה הרוסית, שישמש כחנות וירטואלית, המאפשרת קניית בשמים און ליין, ממגוון מותגי הבישום הבינלאומיים, במחיר הנמוך ביותר לאורך כל השנה.
האתר, שעוצב על-ידי חברת נטקרפט בהנחיית מומחי הבשמים והאינטרנט של חברת כל פרפיום, ישמש כפורטן בישום, המציע לגולשים, מגזין תוכן עשיר, מידע על התחום, טיפים ועצות, חידושים, מבצעים והטבות, מיקומי סניפים ועוד, כאשר המוצרים מוצגים באיכות הנותנת מענה ויזואלי אוטנטי, הממחיש את חווית הקניה.
רון שרוני, מנכ"ל ובעלים של הקבוצה אומר: "תחום המכירות באינטרנט, ההולך וצובר תאוצה בארץ ובעולם, יחשוף את מוצרי החברה לקהלי יעד נוספים, שהנם צרכני מוצרי צריכה באינטרנט, שאינם מגיעים לעיתים קרובות לחנויות הרשת אך תרים אחר פתרונות חלופיים, איכותיים ונוחים".
לדבריו: "השקת האתר למגזר הרוסי, המהווה 'ערך מוסף' ללקוח, משלים את השירות לצרכן, בכל קטגוריית רכישה, החל ממוקד טלפוני, דרך דיוור ישיר של קטלוג המוצרים ועד חנויות קונספט המאפשרות חווית רכישה אמיתית לכל החושים".
האתר החדש, כולל מעל ל-300 מותגי בישום בינלאומיים וכ-2000 סוגי בשמים בחמש קטגוריות שונות, הנחלקות לפי "משפחות ריח", המציגות את הטרנדים האחרונים בתחום מותגי הבישום הבינלאומיים.
באתר האינטרנט, הושק לאחרונה "גלגל הצבעים" - כלי ייחודי להתאמת צבעים אינטואיטיבית, דרך המשיכה שלנו לצבע מועדף. אנו בוחרים את הגוון המועדף ו"גלגל הבשמים" יציע את הבשמים המתאימים לכל אחד ואחת. כידוע, לצבעים יש השפעה פסיכולוגית על תחושות ורגשות, משום שכל נגיעה של צבע בתחום הבישום, משדרת מסר וכשהמסרים מתאימים לנו: לאישיות, להעדפות, לסגנון החיים וכד', הרי שיש לנו הרמוניה מושלמת.
בנוסף, מפעילה רשת כל פרפיום, שירות ייחודי ובלעדי - "בלש בשמים" המאתר עבור הלקוחות כל בושם ברחבי העולם, דוגמת בשמים ששיווקם הופסק בישראל, בשמים היסטוריים או נדירים וכד', כך שתמיד ניתן למצוא את הבושם המועדף, באופן זמין ושוטף.
מחלקת הסחר האלקטרוני של כל פרפיום, מקבלת הזמנות במשך 24 שעות ביממה באמצעות אתר החברה. החברה, מנפיקה מדי יום, את ההזמנות שהתקבלו ביום הקודם, כאשר הבשמים, מוצעים באריזת מתנה מהודרת, בצירוף דוגמיות בושם (מותנה במלאי זמין) בצירוף כרטיס ברכה. המוצרים נמסרים לבית הלקוח בשתי אפשרויות שילוח: האחת - שילוח בדואר רשום לסניף הקרוב לבית הלקוח (לפי החלטת דואר ישראל, והשנייה - דרך חברת FedEx.
כל פרפיום מתחייבת למסירה עד שבעה ימי עסקים, כאשר רוב ההזמנות, מגיעות ליעדן תוך 72 שעות.
רשת כל פרפיום מונה שלוש חנויות: ברענננה, בני ברק ובראשון לציון, ובמהלך שנת 2010 יפתחו ארבע חנויות ייעודיות נוספות: בתל אביב, ירושלים, חיפה ורמת השרון, בהיקף השקעה של כשני מיליון דולר.
לינק לאתר הרוסי: www.callperfume.co.il/catalog/HomePageRu,364.aspx .
לפרטים נוספים: 1-800-771-771.

תאריך:  16/12/2009   |   עודכן:  16/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il