X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סמואל ארתור סילברמן הורשע בארה"ב בביצוע עבירות של מעשים מגונים בקטינים נמלט לישראל בשנת 2001
▪  ▪  ▪
סילברמן הורשע במעשים מגונים בילדים [צילום אילוסטרציה : AP]

סמואל ארתור סילברמן, הידוע בשם אברהם כהן, הוסגר היום (ה', 17.12.09) לארה"ב. סילברמן הורשע בארה"ב בביצוע עבירות של מעשים מגונים בקטינים, לאחר שערעורו לבית המשפט העליון נדחה. תיק ההסגרה טופל על ידי עוה"ד גלעד סממה ועו"ד טל ורנר-קלינג מהמחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות המדינה.
רשויות ארה"ב פנו לישראל ביום 9.10.2007 בבקשה להסגרתו של סילברמן על מנת לגזור את דינו בעבירות שבגינן הורשע בארצות הברית - מעשים מגונים בשני ילדים מתחת לגיל 14, חברים של בנו של סילברמן. סילברמן היה בשעתו עובד סוציאלי ופסיכולוג, כשעיקר עיסוקו היה בטיפול בילדים ובנערים. העבירות בוצעו בשנים 1995-1996.
סילברמן הודה והורשע בביצוע העבירות לעיל במסגרת ההליך הפלילי שנוהל נגדו בארה"ב. העונש המינימאלי במדינת אורגון בגין הרשעה בעבירות אלו הוא 75 חודשי מאסר, אך ביהמ"ש בארה"ב קיבל את טיעוניו של סילברמן להקלה בעונשו, ונגזר דינו לעונש מקל יותר של 4 חודשי מאסר בלבד. לאור זאת הגישו רשויות התביעה בארה"ב ערעור על גזר הדין, שהתקבל על-ידי בית המשפט לערעורים של מדינת אורגון. בעקבות כך, נקבע דיון לגזירת עונשו מחדש, אך סילברמן לא הופיע לדיון זה.
סילברמן נמלט מארה"ב לישראל ביום 12.11.2001, אך רק החל
מחודש ינואר 2007, מועד היכנסו לתוקף של הפרוטוקול המתקן את אמנת ההסגרה בין מדינת ישראל וארה"ב, ניתן היה להסגירו בגין העבירות בהן הורשע בארה"ב.
לאחר מאמצים רבים לאתר את סילברמן בישראל, ותוך שיתוף פעולה בין המחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות המדינה לבין חוליית אינטרפול וימ"ר מרכז במשטרת ישראל, ביום 17.11.08 נעצר סילברמן והוגשה עתירה להכריז עליו בר- הסגרה.
ביום 2.4.2009 הכריז בית המשפט המחוזי בירושלים על סילברמן בר הסגרה לארה"ב. סילברמן ערער על פסק הדין לבית המשפט העליון, אשר דחה ביום 9.11.2009 את ערעורו, וקבע כי יש להסגירו לארה"ב.

תאריך:  17/12/2009   |   עודכן:  17/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אישר את החלטתה של רונית קן משנת 2007, לפיה בזק לא פעלה למזעור הנזק לציבור בשנת 2005, בעת תקלה טכנית ארוכה שמנעה ביצוע שיחות טלפון למנויי חברת הוט
ספי קיני
רב-ניצב דודי כהן תקף את אלימות המתנחלים כלפי שוטרים ועובדי ציבור במסגרת התנגדותם לצווי ההקפאה: "זו חציית קו גבול, הם יטופלו בנחישות"
גלית יצחק
ממחקר שהציגה פרופ' תלמה קושניר עולה, כי מצב רוח רע של רופאים גורם להם לדבר פחות עם המטופלים, אך לרשום להם יותר תרופות והפניות מקצועיות - ולהפך
אלון רוזנבלום
מאז 2002 מנסה סנדרה בולוק לנתב את הקריירה שלה ללא הצלחה, אך שנת 2009 תיזכר כאחת השנים הטובות שלה לאחר שהדרמה החדשה בכיכובה הצליחה לעקוף את הלהיט ההיסטרי "דמדומים 2 - ירח חדש"
מתן אברמוביץ'
ארץ נהדרת חוזרת בעונה שביעית בינואר ובינתיים מעלה פרומו צבעוני ומיני במסגרתו חברי הצוות הקבועים וגם שני כהן, שהצטרפה לעונה החדשה, נוטשים את החיקויים לטובת אמירה חשופה יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il