בחודש ינואר יתקיים בקניון גבעתיים אירוע ראשון מסוגו בארץ: שלושה ימים של פסטיבל המצאות ופטנטים ישראלים. ייחודו של הפסטיבל הינו בחשיפת עולם מיוחד ומרתק במינו, בפעם הראשונה לקהל הרחב.
בפסטיבל יוצגו מגוון המצאות ישראליות, שהפכו לנכס צאן ברזל - אקדח העוזי, עגבניות שרי, אפיליידי, ועוד. בנוסף, לצד פטנטים המזוהים עם ישראל, יוצגו פטנטים שיקבלו חשיפה ראשונית ואף יתחרו ביניהם על דעת הקהל הישראלי שיבקר במקום.
במשך שלושת ימי הפסטיבל יחולקו בקניון גלויות מידע בנוגע לדוכנים המציגים, ההרצאות והייעוצים.
חלק ממגוון הפטנטים שיוצגו בדוכנים ויועמדו למכירה: סקוויז איט - פטנט לשימוש מירבי במשחת שיניים, כרית הנקה מתכווננת, כיסוי למצלמה לצילום מתחת למים, שולחנות ושרפרפים מודפסים במגוון עיצובים, ארוזים כסט, בתיקי נשיאה ייעודיים וכוללים משחק, bowldog - קערת שתייה גמישה לכלבים, אגרטל גמיש (מתקפל ומתרחב) העשוי ניילון בשלל דגמים וצבעים, כרית חילוץ PILLOWTRACKS - פיתוח ישראלי חדשני ראשון מסוגו בעולם הינו "אבן מתנפחת" המאפשרת חילוץ עצמי ומעבר מכשולים לרכבים המטיילים בשטח, רשת הגנה לאבטחת חלונות נגד נפילה והגנה מפני יתושים. השילוב LadyCase - קונספט חדש לאחסון מוצרי היגיינה נשית ועוד.
בנוסף, יתקיימו בקניון הרצאות בבקרים בנושא "הרצאות מצחיקות" ו"גלגולו של פטנט - מרעיון למוצר", עמדת יעוץ חינם, שתינתן על-ידי חברת ניוטון חיפוש פטנטים והפעלות יצירתיות לילדים.
קניון גבעתיים מקבוצת קניוני עזריאלי הינו מהקניונים המובילים בארץ ופונה לקהל יעד רחב, המאופיין בקהל מבקרים, ממעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה. פסטיבל מעין זה, ימשוך אוכלוסיה רחבה ויזכה לתהודה תקשורתית רבה בשל ייחודיותו. הפסטיבל ישמש כפיילוט לשאר קניוני הקבוצה ברחבי הארץ.
מיקומו הגיאוגרפי של הקניון מזמן מבקרים מאזור גבעתיים, תל אביב, רמת גן ובקעת אונו. צפי המבקרים בשלושת ימי הפסטיבל הינו כ-50,000 איש.