חברת פעמית המתמחה בייצור ושיווק כלים חד-פעמיים ומוצרים מתכלים משלימים, הפועלת מזה 25 שנים בשוק המוסדי ומפעילה את הרשת הקונספט הקמעונאית פעמית סטור, מעבירה את תקציב הפרסום למשרד לין & לין.
תקציב הפרסום לשנה הקרובה עומד על כשני מיליון שקלים.
עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת בידי משרד הפרסום לידור, ולאחר בחינה של מספר משרדי פרסום בחרה החברה בפרסום לין & לין.
עזר שר שלום, מבעלי החברה מסר כי: "בעקבות ההתרחבות המסיבית שעברה רשת פעמית סטור בשלוש השנים האחרונות שכללה גידול משלושה סניפים ל-10 סניפים, להשקיע יותר בקמפיין הפרסומי וליצור שפה פרסומית חדשה שתואמת את ערכי הרשת כיום".
חברת פעמית קיימת משנת 82 ופועלת בשוק המוסדי בהפצה ארצית לצד הפעלת הרשת הקמעונאית פעמית סטור המונה 10 סניפים בפריסה ארצית. משרדי החברה מחסן ההפצה והמרכז הלוגיסטי נמצאים באזה"ת הר-טוב, בית שמש, בשטח של כ-4000 מ"ר. חברת פעמית מייבאת באופן בלעדי מותגי יוקרה בתחום הכלים החד-פעמיים
ובבעלות החברה נמצא מפעל כליטק המייצר כלים ידידותיים לסביבה העשויים מנייר ומוצרים ירוקים.
בנוסף מציעה החברה מענה לוגיסטי מלא לאספקה ארצית של מוצרים מתכלים וכלים חד-פעמיים, בהסכמים רשתיים תוך מיתוג מלא של כלים, אריזות מפיות, כוסות נייר וכד' לבתי מלון, רשתות בתי קפה, מזון מהיר ומסעדות.
בין הגופים להם מספקת החברה פתרונות בתחום המוסדי ניתן למצוא את רשת מלונות פתאל, משרד הביטחון, גופים ציבוריים, חברות ההסעדה הגדולות בארץ, רשתות בתי מלון, רשתות מזון מהיר ובתי קפה בכל רחבי הארץ.