חברת ניאופרם, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום נרחב לאדויל ליקווי ג'ל. קמפיין הפרסום, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24 וברדיו האזורי, תחת הסיסמא: "מתקדמים לאדויל ליקווי ג'ל, מעבירים את הכאב... ומהר!". תקציב מדווח: כשני מיליון שקלים.
זה היה עוד כאב ראש שעבר במהירות... הקמפיין החדש ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג אדויל, המדגישה את מהירות הפעולה, אך מחדש ברמת הקריאייטיב ומציג את כאב הראש בצורה שונה וחדשה. בסרטון נראה בחור צעיר, העובד במשרדו, כאשר ברגע מסוים עוברים לידו מצעד רועש של אופנוע כלי נגינה ועוד דברים רועשים, המדמים את כאב הראש. המצעד עובר במהירות ומסוכם כ: "זה היה עוד כאב ראש שעבר במהירות. מתקדמים לאדויל ליקווי ג'ל, מעבירים את הכאב ומהר".
לדברי טליה הלוי, מנהלת המותג אדויל: "אדויל ליקווי ג'ל שינה מאז השקתו את התפיסה של משכך כאבים. כיום אנו מבינים שאנשים מחפשים באדויל תועלת ברורה, והפורמולציה הייחודית שלו מאפשרת - הקלה על הכאב ומהר, על-מנת שנוכל להמשיך בחיי היום-יום. תובנה זו מנחה את האסטרטגיה השיווקית שלנו ולכן בולטת גם בקמפיין הנוכחי המתחבר לסיטואציה המוכרת של כאב ראש בזמן העבודה והצורך להעבירו מהר".
לאדויל ליקווי ג'ל פעולה משולשת: משכך מגוון רחב של כאבים (ראש, שיניים, גב, שרירים וכאבי מחזור), מוריד חום ונוגד דלקות. נוחות הבליעה של הקפסולה, יעילותה המוכחת והשפעתה המהירה, הופכות את אדויל ליקווי ג'ל לאחד ממשככי הכאבים המובילים בישראל ובעולם.
לאדויל סדרת מוצרים הכוללת גם את אדויל קולד & סינוס להקלה מהירה על תופעות של שפעת והצטננות המלוות בכאבים, חום וגודש באף וסירופ אדויל לילדים, להורדת חום מהירה, יעילה וממושכת עד 8 שעות.