הוט עולה ביום שישי בערב, עם הפרסומת השנייה בסדרה של זלצמן והבורר, ובמרכזה שירות ה-HOT VOD הבלעדי להוט, המאפשר לך לראות מאות סדרות, שלא משודרות בשום מקום אחר.
מערכת היחסים בין אנשי "הבורר" וזלצמן ממשיכה להסתבך. הפעם יזכו הצופים להכיר סוף-סוף את זלצמן, האיש שמעז להעיר את הבורר מהשינה, ולעורר את זעמו.
הפרסומת הראשונה ל-HOT MAGIC, שעלתה במסגרת קמפיין רחב לשירותים המתקדמים שמציעה הוט ללקוחותיה בטלוויזיה, יצרה באזז נרחב בקרב הציבור, שהוביל להקמת קבוצה של אוהדי ז"לצמן בפייסבוק, הכוללת מעל ל-65,000 חברים.
לאור העניין הרב שיצרה הפרסומת הראשונה בסדרה, והסקרנות מסביב לדמותו של זלצמן, הוחלט בהוט להקדים ולחשוף את הפרסומת הבאה בסדרה, לחברי הקבוצה בפייסבוק, יום לפני עלייתה לשידור בטלוויזיה.
קרדיטים: משרד באומן בר ריבנאי: סמנכ"ל קריאטיב - יורם לוי; מנהל קריאטיב - טל פרלמוטר; קריאטיב - אליעד פרידמן, אורן שקרוף, אודי עובדיה; מנהלת לקוחות - יעל רון; סופרווייזרית - סיגל צור; תקציבאית - נטלי זיו; פלנינג - שני גולדברג; חברת הפקה - שושי ואודי; במאי - אביב מערבי; צלם - טובי הוכשטיין.