X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בין אם בארץ ובין בחו"ל, את הנופש לפסח הקרוב צריך להזמין כבר עכשיו מחיר חופשה משפחתית באילת יכול להגיע ל-10,000 שקל ל-4 ימים, ומשפחה שתעדיף לחגוג בתאילנד תשלם 5,400 דולר לשבוע
▪  ▪  ▪
מגוון אופציות לנופש בפסח [צילום: יח"צ]

קצת פחות מחודשיים נותרו עד לחג הפסח, המתאפיין השנה ב"גשרים" המאפשרים חופשה ארוכה שאינה כרוכה בנטילת ימי חופשה רבים. עובדה זו, בנוסף לתחושה הכללית שייתכן כי המשבר הכלכלי מתחיל להתפוגג, יעודדו מן הסתם רבים לצאת לחופשה.
בשוק התיירות מדווחים על כך שבשבועות האחרונים החלה התעוררות בביקושים לחופשות בחג הקרוב. לנופשונים עדיין קיים בשוק היצע גדול, אך טיסות ליעדים מבוקשים כמו צרפת או ארה"ב הולכות ומתמלאות - כך על-פי הדיווחים של סיטונאי וסוכנויות הנסיעות.
רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא, צופה כי מעל 300,000 ישראלים יטוסו לחו"ל בפסח, וההערכות בענף הן כי יחול גידול של 10% במספר היוצאים לחו"ל לעומת 2009.
בכל הקשור לתיירות -נים הולכים ואוזלים המקומות בבתי-המלון המקומיים, למרות שנופש משפחתי כזה כרוך בהוצאה כספית גבוהה, היכולה להגיע גם ליותר מ-10,000 שקל לנופש של 4 לילות בלבד.

חופשה בארץ

בבתי-המלון בישראל מצטמצם ההיצע לפסח, מה שלעתים מייקר את המחירים. גדי פריבר, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, צופה תפוסה גבוהה. חלק מבתי-המלון של הרשת סגורים מראש לקבוצות, ובמקביל ישנה התעוררות בביקושים גם מצד תיירים.
"הביקושים הגדולים ביותר לחופשת הפסח יהיו כמו בכל שנה באילת, והמחירים השנה יהיו גבוהים ב-4%-5% ממחירי השנה שעברה. יש לזכור כי ההוצאות של בתי-המלון כפולות מההוצאות בימים רגילים, בגלל עלויות השכר הגבוהות וההוצאה על הכשרת המלונות".
בחלק גדול מהמלונות באילת אזלו כבר לפני מספר שבועות החדרים המשפחתיים, כך שלנופשים מוצע לשכור שני חדרים - מה שמייקר את החופשה באלפי שקלים. חלק מבתי-המלון כבר מלאים.
תל אביב
טווח המחירים במלון 5 כוכבים הוא 2,000-4,000 שקל ללילה.
  • הילטון: מי שיבקש לבלות שבוע בהילטון תל אביב, ייאלץ להיפרד מלא פחות מ-30,000 שקל בשני חדרים על בסיס לינה וארוחת בוקר ל-7 לילות, לא כולל ארוחת החג. כ-4,000 שקל ללילה.
  • קרלטון: 2,400 שקל עבור כל לילה (לזוג 2 בחדר) על בסיס לינה וארוחת בוקר, לא כולל ארוחת החג.
  • דן פנורמה: 2,280 שקל למשפחה עבור כל לילה, מינימום 2 לילות.
אילת
המחירים באילת השנה נעים בין 2,000 שקל ל-4,400 שקל ללילה.
  • דן אילת: 4,393 שקל למשפחה ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר, מינימום 3 לילות (למקדימים להזמין עד תחילת מארס: 3,500 שקל ללילה למשפחה).
  • מג'יק פאלאס: 2,100 שקל למשפחה ללילה, על בסיס חצי פנסיון, מינימום 4 לילות (הלילה הרביעי בהנחה של 50%).
  • מרידיאן: 2,700 שקל למשפחה על בסיס לינה וארוחת בוקר, מינימום 4 לילות (לילה רביעי ב-50% הנחה).
  • לאונרדו קלאב: הכל כלול - 2,100 שקל למשפחה ללילה (הנחה של 50% על הלילה הרביעי). המחיר אינו כולל את סעודת ליל הסדר שעלותה עשויה להגיע גם ל-1,200 שקל ויותר למשפחה.
  • ישרוטל ים סוף: 1,848 שקל על בסיס חצי פנסיון.
  • ישרוטל אגמים: 1,785 שקל ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
צפון הארץ
  • דן קיסריה: 3,330 למשפחה ללילה מינימום 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר ללא ארוחת החג.
  • רימונים גלי כנרת: 3,650 שקל לזוג 2 ללילה על בסיס חצי פנסיון (תוספת לארוחת ליל הסדר 400 שקל למבוגר, ילד 300 שקל).
  • רות רימונים צפת: 2,300 שקל ללילה לזוג 2 ללילה על בסיס חצי פנסיון תוספת לליל הסדר למבוגר 350 שקל 250 שקל לילד).
  • כפר הנופש רימונים נווה: 1,500 שקל לזוג 2 ללילה על בסיס חצי פנסיון (תוספת לארוחת לליל הסדר למבוגר 350 שקל, 250 שקל לילד).
ירושלים
  • מלון הבוטיק החדש ממילא: 2,600 שקל ללילה לזוג לחצי פנסיון (כולל ארוחת ערב החג). מינימום הזמנה 3 לילות.
  • מלון ענבל: 3,620 שקל ללילה למשפחה ביחידה משפחתית על בסיס לינה וארוחת בוקר.

חופשה בחו"ל

"יוון, צרפת וספרד יהיו היעדים הפופולריים, שכן מזג-האוויר שם נוח, והיצע החבילות גדול יחסית", מסביר דודו מחלב, סמנכ"ל השיווק של ארקיע. לדבריו, העובדה שפסח נחוג השנה בסוף חודש מארס משחקת לידי הישראלים, שכן מועד זה הוא לפני תחילתה הרשמית של עונת התיירות, והמחירים הם מחירי טרום-עונה. "חלק מיעדים אלה מחליפים את הנסיעות המסורתיות של הישראלים לקלאבים בטורקיה".
אגן הים-התיכון
טווח המחירים ביעדים קרובים כמו קפריסין, רודוס או יוון הוא כ-450 דולר למבוגר, כאשר מדובר במלונות 5 כוכבים. במילים אחרות, משפחה של זוג ושני ילדים יכולה לבלות 4 לילות באירוח על בסיס חצי פנסיון במחירים שנעים בין 1,400 דולר ל-3,200 דולר.
כך, לדוגמה, מציעה ארקיע נופש בקפריסין ב-420 דולר לאדם בחדר זוגי במלון 2 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר (5 לילות, יציאה ב-28 במארס).
ברודוס העסקה מעט יקרה יותר וקצרה יותר, אך במלון איכותי יותר: 500 דולר לאדם בחדר זוגי ל-4 לילות במלון רודוס פאלאס (4 כוכבים) על בסיס חצי פנסיון (יציאה ב-28 במארס).
בכרתים ההצעה אפילו קצרה יותר ויקרה יותר - 3 לילות במלון בדרגת 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון ב-540 דולר לאדם בחדר זוגי (יציאה ב-1 באפריל).
טורקיה
"מחירי הנופשונים זולים ב-20%-25% בהשוואה לפסח שעבר, בגלל הירידה בשער הדולר ועקב התאריכים בהם חל החג", אומר אייל קשדן, מנכ"ל חברת השטיח המעופף - מסיטונאיות התיירות הגדולות לטורקיה ולאגן הים התיכון. "עדיין לא מורגשת התעוררות בהזמנת הנופשונים לטורקיה לפסח. אני בטוח שלמרות המתיחות, הישראלים יטוסו לטורקיה, כי הקלאבים נותנים את התמורה הטובה ביותר לכסף".
מחירי הנופש בקלאבים ל-3 לילות ליציאות ב-28 במארס (כולל ליל הסדר) מתחילים ב-400 דולר לאדם בחדר משפחתי (זוג עם 2 ילדים) ומגיעים ל-440-470 דולר לאדם בחדר משפחתי בקלאבים מפוארים, דוגמת ספייס או קאליסטה. מחירו של נופש ל-4 לילות ליציאות מיד אחרי ליל הסדר (30 במארס) מתחיל ב-560 דולר לאדם בחדר משפחתי, ומגיע לכ-650 דולר לאדם. המחירים כוללים טיסות, העברות וחופשה בסגנון הכול כלול.
אירופה
מי שמעדיף להרחיק מעט לבירות אירופה, ישלם כ-400 דולר עבור טיסה (לרוב שכר) לפרק זמן של 7 ימים. מחירי אל-על לאירופה במועדים אלה נעים סביב 500-700 דולר.
בגוליבר נמכרות טיסות לרומא ב-464 דולר (25.3-7.4), לפריז ב-400 דולר (28.3-7.4), ולמינכן בכ-400 אירו (29.3-6.4).
איי סיישל
מי שמבקש לבלות את הפסח ביעדים אקזוטיים יכול לבקר למשל באיי סיישל. חברת Spirit Medraft מציעה במחיר שמתחיל מ-2,500 דולר לאדם (בחדר זוגי) טיסה ישירה חד-פעמית לסיישל, באמצעות חברת סאנדור (31.3-5.4), עם שהייה בת 5 לילות במלונות מפוארים.
מזרח אסיה
  • תאילנד: חברת צבר תיירות ונופש מציעה חופשה משפחתית במלונות דוגמת Allamanda Laguna Phuket במחיר 1,600 דולר (2 הורים ו-2 ילדים) בחדר בסוויטה משפחתית מרווחת. למחיר זה יש להוסיף את עלות הטיסות: 1,000 דולר למבוגר ו-900 דולר לילד.
  • וייטנאם וקמבודיה: אשת טורס מציעה טיול מאורגן ב-3,000 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון (יציאה ב-1.4).
  • הודו: טיול מאורגן שמחירו מתחיל ב-2,200 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון (יציאה ב-30 במארס).

פורסם במקור: אתר גלובס
תאריך:  05/02/2010   |   עודכן:  05/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פסח 2010: כמה תעלה חבילת נופש בחו"ל ובארץ?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי ברגמן
מנכ"ל של אחד מבתי ההשקעות: "אני כועס על פסגות; אם מקרה דומה היה מתרחש בארה"ב, בתוך חודש הגוף המנהל היה מאבד 50% לפחות מהנכסים המנוהלים אצלו"
מאיה שני
פרופסור סינת'יה בייקר קיבלה מלגה כדי לגלות מה עולה אצל אנשים כשהם חושבים על המילה יהודי    האם המילה מעוררת אסוציאציה לגילויי אנטישמיות?    האם המילה מעוררת גאווה?
מערכת אתר ערוץ הספורט
אכזבה נוספת לנבחרת, שכבר איבדה סיכוי להעפיל לחצי הגמר
מאיה שני
ראש ממשלת בריטניה גינה את הגידול במקרים אנטישמיים במדינתו שצמחו בעקבות מבצע עופרת יצוקה
עופר וולפסון
משרד החוץ הביע סיפוק מדבריו של באן-קי מון אמש, לפיהם ישראל הגיבה לכל אחת ואחת מהטענות שהושמעו נגדה בדוח גולדסטון    עם זאת, ציין כי הוא טרם יכול לקבוע עמדה באשר לתוכן המסמך הישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il