X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד התמ"ת
▪  ▪  ▪

כ-150 נציגי חברות מפעילות רשתות סלולר, אינטגרטורים ויצרנים גדולים בעולם בתחום תקשורת הסלולר צפויים להשתתף במפגשים עסקיים עם חברות בביתן ישראל. בתערוכה עתידות להשתתף כ-70 חברות ישראליות, "הנספחים המסחריים של משרד התמ"ת מכל העולם מציגים את החדשנות הטכנולוגית של החברות הישראליות בפני בכירי תעשיית המובייל העולמית".
עד עתה נקבעו כ-1000 פגישות עבור החברות הישראליות המשתתפות בתערוכה והצפי הוא כי יתקיימו כפליים פגישות עבור החברות הישראליות עם בכירים בענף התקשורת בעולם - כך מסר היום בועז הירש ראש מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת.
עוד מוסיף בועז הירש, כי כ-150 נציגי חברות מפעילות רשתות סלולר, אינטגרטורים ויצרנים גדולים בעולם בתחום תקשורת הסלולר צפויים להשתתף במפגשים עסקיים עם חברות בביתן ישראל.
שר התעשיה, המסחר והתעסוקה, בנימין (פואד) בן-אליעזר אמור לפתוח ביום שני הבא (15.2.10) את הביתן הישראלי בתערוכת Mobile World Congress ברצלונה - 2010, יחד עם יו"ר מכון הייצוא, עמי אראל ומנכ"ל התמ"ת, שרון קדמי.
השר בן-אליעזר אומר לקראת פתיחת הביתן הישראלי בתערוכת הסלולר בברצלונה, כי "השקענו מאמצים רבים בעזרת מערך הנספחים בעולם בשיתוף מכון היצוא הישראלי, מתימו"פ וארגון המובייל והתקשורת הישראלי להביא לתערוכה שחקני מפתח בתחום התקשורת".
בין החברות שיפקדו את הביתן הישראלי: Acer - מטייואן, BBC - מלונדון, Cisco System - מלוס אנג'לס, FRANCE24 - מפריז, Motorola - מלונדון, Motorola - מהודו, NGN Mobile - ממקסיקו,Nokia Siemens Networks מפינלנד, 02 מלונדון, ORANGE Samsung Mobile מלונדון, SFR מפריז, Sony Ericcson משבדיה, Swisscom משויץ, Tata Teleservices Limited מהודו, Telcel ממכסיקו, Telefonica מספרד, Teliasonera משבדיה, Telstra מסידני - אוסטרליה, Turk Telekom מאיסטנבול, Turkcell Teknoloji מאיסטנבול, Yahoo מלונדון ועוד.
בנוסף נקבעו לשר פגישות עם חברות ענק בינלאומיות בתחום התקשורת לבחינת שיתופי פעולה בתחום המחקר והפיתוח וכן לשיתופי פעולה עם חברות ישראליות. בין השאר, ייפגש בן-אליעזר עם מנכ"ל טלקום איטליה Franco Bernabe; נשיא טלפוניקה ספרד Guillermo Ansaldo; סגן נשיא בכיר של החברה היפנית SUZUKI -NTT ,Mr. Masatoshi; סגן נשיא בכיר של Korean Telecom, Dr. Terry Ahn.
בועז הירש, ראש מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת מציין, כי תערוכה זו עתידה להעמיק את רשת הקשרים של התעשיה הישראלית, וליצור מספר רב של הזדמנויות עסקיות. "השקענו מאמצים רבים בעזרת כל מערך הנספחים בעולם ובסיוע מכון היצוא בכדי לשמור על התוצאות משנים קודמות, הנספחים המסחריים מציגים את החדשנות הטכנולוגית של החברות הישראליות בפני בכירי תעשיית המובייל העולמית, המבקשים לבוא לביתנים הישראלים ולפגוש את החברות הישראליות פנים אל פנים" - אמר בועז הירש.

תאריך:  10/02/2010   |   עודכן:  10/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il