קבוצת קרסו מוטורוס, יבואנית רנו בישראל, העלתה לאחרונה קמפיין במסגרת מהפכת האמינות של החברה, תחת הסלוגן "רנו החדשה לא רואה מוסך", בהשקעה של 15 מיליון שקלים.
במסגרת המהלך יצא המותג רנו עם קמפיין רחב היקף אשר נערך על-ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. חברת ווב-סנס מובילה את פעילות המדיה והאינטרקטיב של הקמפיין.
הקמפיין כולל ארבעה סרטוני טלוויזיה, קמפיין אינטרנט רחב, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ושלטי חוצות. במרכזו של הקמפיין עומדת מהפכת האמינות שמנהיג מותג הרכב רנו בשנה האחרונה, ומטרתו למצב את רכבי החברה כאמינים ונטולי תקלות.
עידו רוזנבלום נבחר לשמש כפרזנטור החדש של המותג בארץ. לצידו מככב בפרסומות המשודרות בערוץ 2 ליאון המוסכניק.
כחלק מהקמפיין יוצאת קבוצת קרסו מוטורוס במודעות פרסום מיוחדות "רנו לא תיכנס - אבל אני חייב להתפרנס" שיתפרסמו במהלך סוף השבוע הקרוב במוספי "הדרושים" של עיתון
ידיעות אחרונות ועיתונים נוספים.
מודעות הפרסום הפיקטיביות מציגות את דמותו של ליאון המוסכניק הפונה לקבלת עבודה זאת עקב העובדה שרנו החדשה הותירה אותו ללא עבודה משום ש"היא לא רואה מוסך".
אודות קבוצת קרסו
קבוצת קרסו הינה יבואנית מותגי הרכב רנו, ניסאן ואינפיניטי. כיום, מעסיקה קבוצת קרסו כ-500 עובדים וכוללת שתי חברות רכב: קרסו - מפיצי מכוניות בע"מ - מפיצי מכוניות ומסחריות ורנו פסיפיק יבואני מכוניות בע"מ - יבואני מכוניות, מסחריות ומשאיות ניסאן.
פעילויות שתי החברות כוללות, יבוא, שיווק והפצה של המכוניות, ביטוחים לרכב באמצעות חברת-הבת קרסו סוכנות לביטוח בע"מ וכמובן, שירות באמצעות רשת של 40 מוסכים מורשים ברחבי הארץ.
באפריל 2000, חנכה החברה את המרכז הלוגיסטי בפארק ראם, הנחשב למרכז הלוגיסטי הגדול והמתקדם ביותר במזרח התיכון. במרכז נמצאות מחלקות המכירה והשיווק, השירות, המחשוב, החלפים, ההכנה והמסירה.