זמן אמיתי, רשת בתי הספר לברמנים ותרבות השתייה מעבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום אברהם, בבעלות יריב אברהם. תקציב הפרסום שטופל במשך 9 השנים האחרונות על-ידי פרסום שנהב יעמוד על כ-1.2 מיליון שקלים.
זמן אמיתי החוגגת 20 שנים להקמת הרשת, מתכננת להתמקד השנה בפיתוח מחלקת סדנאות האלכוהול וחיזוק מחלקת ההשמה של החברה workoholic, זאת לצד פעילות קורסי הברמנים השוטפת, מועדון הברמנים ועוד.
יואב סוכרי, הבעלים של זמן אמיתי, מסר כי "לאחר 9 שנים פוריות עם פרסום שנהב, פנינו לדרך חדשה ובעזרת משרד אברהם נבנה מודל שיווקי שיעצים את נפח פעילות זמן אמיתי בשוק האלכוהול. אני מודה לצוות שנהב על העשייה המשותפת ועל התרומה לזמן אמיתי".
שמוליק שנהב, הבעלים של פרסום שנהב, מסר כי "לאחר 9 שנים של פעילות אינטנסיבית שהניבה הצלחות רבות לזמן אמיתי החלטתי בשיתוף מלא עם הלקוח על פרידה כתוצאה ממצוי של שני הצדדים. אני רוצה לברך את יואב סוכרי חברי הטוב בהצלחה בהמשך דרכו החדשה".
זמן אמיתי הינה רשת בית הספר לברמנים ותרבות השתייה, המרכזית והוותיקה ביותר בישראל עם 8 סניפים ברחבי הארץ ו-35 אלף בוגרים.