X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד התמ"ת
▪  ▪  ▪
[צילום: משטרת ישראל]

משרד התמ"ת מעלה היום קמפיין הסברה בנושא צעצועים מסוכנים לקראת חג הפורים הקרב ובא. הקמפיין קורא להורים להיזהר ברכישת תחפושות אשר לא עומדות בתקן ולהרחיק מידיהם של הילדים צעצועים מסוכנים - ובכך לעבור את החג בשלום.
סגנית שר התמ"ת האחראית על תחום הצרכנות, ח"כ אורית נוקד, אשר הנחתה את עובדי המחוזות להגביר את הפעולות למיגור הצעצועים המסוכנים לקראת חג הפורים אומרת כי "מעבר להגברת האכיפה והביקורות שמבצעים פקחי משרד התמ"ת ונציגי המשטרה יש חשיבות עצומה גם להגברת המודעות של הצרכנים לצעצועים ואביזרים לפורים אשר אינם עומדים בתקן הרשמי ועלולים לסכן את ביטחונם".
יצוין, כי משרד התמ"ת הקים אתר אינטרנט מיוחד ובו פירוט מלא של סוגי הצעצועים המסוכנים. כמו-כן, הופצו עלונים ופרסומים שונים בהם ניתן ללמוד על כללי הבטיחות החשובים.
"על-ידי קיום ההנחיות, נוכל לשמור על ילדינו שלא יפגעו מהצעצועים המסוכנים. ונצליח לעבור את החג בשלום, בשמחה ובלי נזקים מיותרים", אומרת סגנית השר, אורית נוקד.
תשדיר פורים: "אין דבר יותר מקסים בפורים, מלראות את הילדים שלנו מחופשים ומאושרים. אבל לפעמים, במקום תחפושת, אנחנו קונים להם מלכודת שעלולה לסכן את חייהם. הורים! כשאתם רוכשים לילדים תחפושות ואביזרים לפורים, היזהרו מקניית צעצועים דמויי נשק, הרחיקו מהישג ידם של ילדיכם נפצים, חזיזים וזיקוקים ואל תתפתו לרכוש תחפושות שאין עליהם כתובת יצרן והוראות שימוש. שיהיה לכולנו חג פורים שמח!".
יצוין, כי משרד התמ"ת ערך לאחרונה יום עיון והדרכה בהשתתפות חוקרי מחוזות המשרד, משטרת ישראל, פקחי רשויות מקומיות.
ישראל משען, מנהל מחוז סחר פנים ירושלים ומ"מ יו"ר הוועדה לצעצועים מסוכנים, מוסר כי ביום העיון תודרכו החוקרים בדבר הימצאות זיקוקי דינור וחזיזים האסורים בשיווק ובאחזקה וכן הוצגו לחוקרים כלי נשק הדומים בצורתם לנשק אמיתי.
לאחר סיום הדרכה, בוצע הדגמה בהפעלת הזיקוקים וחזיזים בשטח פתוח ומאושר החוקרים למדו על הנזקים הבלתי הפיכים שעלולים לגרום זיקוקי הדינור וחזיזים בבני אדם ובסביבה.
הממונה על התקינה במשרד התמ"ת, גרישה דייטש, מדגיש כי אין לקנות ולהשתמש בתחפושות, אביזרים ותרסיסים שלא נושאים סימון כלל שכן מוצרים כאלה לא עברו כלל את בדיקת מכון התקנים. קיומו של סימון, כנדרש בתקן הרשמי ת"י 562, מבטיח במרבית המקרים כי המוצר נבדק על-ידי מכון התקנים ונמצא מתאים לתקן.
דייטש מדגיש, כי הורים שרוכשים אביזרים ותחפושות לילדים ותרסיסים, יוודאו כי קיים סימון בשפה העברית ובו פירוט שם היבואן וכתובתו, ארץ הייצור, הגבלת גיל והאזהרות כגון: "זהירות, הרחק מאש!"
יצוין, כי בשבוע האחרון (17.2.10) במסגרת פעילות משותפת עם משטרת אשדוד, נתפס חשוד כאשר ברכבו נתפסו 5 ארגזים של מאות זיקוקי דינור ואלפי חזיזים. החשוד נחקר, הצעצועים נתפסו וכל החומר הועבר לבדיקה ולהגשת כתב אישום.
ישראל משען מוסר, כי חוקרי המשרד, שוטרי משטרת ישראל ופקחי רשויות מקומיות, ימשיכו בביקורת קפדניות בשווקים, בקרבת בתי ספר וכמובן יוגשו כתבי אישום נגד בעלי העסקים אשר יתפסו.

תאריך:  21/02/2010   |   עודכן:  21/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אורית נוקד
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il