חברת קרסו המייבאת ומשווקת את מותגי רנו וניסאן פותחת בימים אלה שני אולמות תצוגה של רנו וניסאן ברעננה, בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים.
אולמות התצוגה החדשים של רנו וניסאן מהווים חלק ממהלך אסטרטגי של החברה הכולל הפרדה מותגית בין רנו לניסאן. האולמות החדשים מעוצבים לפי אמות מידה שהוגדרו על-ידי היצרנים רנו וניסאן בחו"ל. אולם התצוגה של ניסאן מאופיין באלמנטים עיצובים יפנים וטכנולוגים מתקדמים, ואולם התצוגה של רנו באלמנטים משפחתיים, צעירים ודינמיים המאפיינים את המותג. בכל אולם תצוגה יש חדר מסירה נפרד לנוחיות הלקוחות.
האולמות ממוקמים ברחוב התעשיה 19 ברעננה וכל אחד מהם משתרע של שטח כולל של 400 מ"ר. חברת קרסו השקיעה כשלושה מיליון שקלים בהקמת שני אולמות התצוגה החדשים.
איציק וייץ, מנכ"ל קרסו, מסר כי "מדובר במהלך אסטרטגי רחב מימדים של חברת קרסו מוטורוס במסגרתו ישופצו כל אולמות התצוגה של המותגים רנו וניסאן. במסגרת תהליך זה תיושם ההחלטה להפרדה מותגית כך שלכל מותג יהיה אולם מכירה ותצוגה נפרדים". הקו העיצובי של אולמות התצוגה יותאם לסטנדרטים הבינלאומיים של היצרניות על-מנת ליצור קו עיצובי אחיד וזהה.
עוד מסר וייץ, כי המטרה במהלך האסטרטגי רחב ההיקף להעניק לצרכן הסופי חווית קנייה מיוחדת הכוללת נוחות, נגישות ושרות מעל המצופה.
לקבוצת קרסו מוטורוס כ-27 אולמות תצוגה, מתוכם כ-15 של המותג רנו ו-12 של המותג ניסאן, הפרוסים בכל רחבי הארץ.