X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אורן לוי דוא"ל יפה אפרתי תקשורת
   
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, משיקה קמפיין חדש לסדרת הפינוק, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, לתמיכה בהשקת מוצר חדש בסדרה - פירות טרופיים, בהשקעה כוללת של מיליון שקלים.
בקמפיין החדש, המתכתב עם הקמפיין הקודם לסדרה בו כיכבו בננה ואגוז, "מפלרטטת" אורנה בנאי עם חבר חדש - אננס, דבר המעורר את קנאתה של הבננה.
דגני תלמה בתוספת פירות טרופיים (פתיתי חיטה מלאה בתוספת אננס, פאפייה, מנגו וצימוקים) המושקים במהדורה מוגבלת, מצטרפים לסדרת מוצרי הדגנים של תלמה שנועדו לתת מענה לצורך של פינוק. סדרה זו הינה חלק מהמהלך רחב ההיקף של תלמה תחת המסר "הכוח להצליח", במסגרתו בנתה תלמה סדרות מוצרים למגוון של צרכים. סדרת הפינוק כוללת מוצרים עשירים, בעלי תוספות מפנקות כגון שקדים, אגוזים ופירות.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "למדנו ממחקרים כי הצרכניות שלנו בעלות צרכים מגוונים - צורך באיזון, אורח חיים בריא, שמירה על משקל ופינוק יומיומי. לאחר ההצלחה של המוצר האחרון בסדרה - בננה אגוזים, אנו שמחים להרחיב את הסדרה המציעה התחלה מזינה ומפנקת לפתיחת היום לפני התחלת המרוץ".
דגני תלמה בתוספת פירות טרופיים מצטרפים לסדרת מוצרים בטעם נפלא, שמאפשרים לצרכניות רגע של נחת שלהן עם עצמן, כל זאת במסגרת שמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.
הסדרה מציעה חמישה מוצרים עשויים כולם על בסיס פתיתי חיטה מלאה עם תוספות שונות ומגוונות הנותנות מענה לצורך במוצר מפנק ומזין: שלושה מהם ותיקים, מובילים ואהובים - דליפקאן, מיקספלס וקרנצ'יפלקס ושניים חדשים: בננה אגוזים ועתה גם פירות טרופיים - פתיתי חיטה מלאה בתוספת אננס, פאפייה, מנגו וצימוקים המושק במהדורה מוגבלת לשלושה חודשים.
הקמפיין החדש יעלה בערוצים 2, 10, 24 וימשך כחודש.
קטגוריית הדגנים נאמדת בכ-600 מיליון שקלים. הקטגוריה מובלת על-ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ-60% (נילסן, כספי, שנתי, 2009). תחום המבוגרים מהווה 1/3 מהקטגוריה.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור (Vitality - חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה - בריאות, נוחות והנאה, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה.

תאריך:  14/04/2010   |   עודכן:  14/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il