X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דרך המלח
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לאחר שפתחה לאחרונה ארבעה סניפים חדשים בישראל ועשתה "דריסת רגל" במגזר החרדי, רשת דרך המלח (המונה 18 סניפים של חדרי מלח לטיפול טבעי בבעיות נשימה), ממשיכה להתרחב, והפעם עושה זאת מעבר לים.
החברה, אשר נמצאת בבעלותם של זכיינים פרטיים תחת הנהלתו של מייסד חדרי המלח בישראל, ברוך בקר, חתמה על הסכם עם אנשי עסקים יהודים בטמפה פלורידה בארה"ב ולונדון באונטריו בקנדה, במסגרתו יינתנו זיכיונות לפתיחת חדרי מלח על-פי הקונספט הייחודי של רשת דרך המלח הישראלית.
בדומה לסניפים הישראלים של דרך המלח, גם מתחמי חדרי המלח בפלורידה ובאונטריו, יהיו בנויים מבלוקים של מלח שנחצבו מעומק של 300 מטר מתחת לפני האדמה במכרות מלח מיוחדות באוקראינה, ולכן יהווו את הראשונים מסוגם באזור. המתחם בפלורידה מוקם בהשקעה של כ-300 אלף דולר, והקנדי - בהשקעה של כמיליון דולר.
ברוך בקר, מייסד חדרי המלח בישראל, מסר כי החדירה לשוק הבינלאומי הינה תוצאה של הגברת המודעות הכלל עולמית ליעילותה של שיטת הספלאותרפיה (טיפול בבעיות נשימה באמצעות מכרות מלח), לצד התחזקות תופעת השימוש ברפואה אלטרנטיבית.
לדבריו, גידול השיא בביקושים בישראל, והצלחת מהלך ההתרחבות במדינה, היוו מעין קטליזאטור להתרחבות בחו"ל, אשר צפויה להגיע לעסקה של כ-100 חדרי מלח בארה"ב ובקנדה בשנתיים הקרובות.
פרטים נוספים על החברה:
חדר המלח הראשון הוקם לפני כמעט עשור בחיפה ולפני כשנה התאחדו 14 חדרי המלח בישראל תחת השם "דרך המלח" והפכו לרשת. יונתן קסטנבאום (אחד היזמים הפעילים ביותר בבירה), דנה מגן (דוגמנית עבר מפורסמת), אושרת קלרמן (מפונת גוש קטיף ומטפלת אלטרנטיבית), אסף אדורם (עו"ד), רועי בן יהודה (נכה מלחמת לבנון), צביקה בן יהודה (חקלאי מהצפון), ורחלה פדרמן (מורה מארה"ב) מבינים שהם חלוצי הגישה בארץ, והמטרה שלהם היא להחדיר את הטיפול בחדרי המלח למודעות הציבורית ולעשות את אותה המהפכה שעשו הטיפולים האלטרנטיביים (שיאצו, רפלקסולוגיה, דיקור ואחרים) לפני כעשרים שנה. מאז התאגדותם נפתחו כשלושה סניפים נוספים בארץ, והיד עוד נטויה.
הסבר על חדרי מלח:
חדרי מלח הם חדרים טבעיים ונקיים מאלרגנים, הבנויים מלבני מלח שנחצבו ממכרות מלח ממעבה האדמה באירופה, ומנצלים את תכונות המרפא עתיקות היומין של המלח לטיפול בבעיות בדרכי הנשימה (חולי סיסטיק פיברוזיס (מקבלים טיפולים חינם לכל החיים), חולי אסטמה, ברונכיטיס, נזלת כרונית, נפגעי זיהום אויר ועישון). במהלך הטיפול שוהה המטופל בחדר מלח סגור, כאשר הסביבה המלחית משפיעה על ניקוי דרכי הנשימה.
במזרח אירופה הטיפול בחדרי מלח (ספלאותרפיה) מוכר כרפואה קונבנציונלית, ובארץ מהווה חלק מהרפואה המשלימה.
www.saltroom.co.il.

תאריך:  18/04/2010   |   עודכן:  18/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il