X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוט
▪  ▪  ▪

"חצויה", דרמת הנעורים שיצרו אילן רוזנפלד ושירה אלון והופקה על-ידי דורי מדיה דרסט לשידור ב-HOT VOD Young, חוזרת לעונה שנייה בת 45 פרקים שישודרו בחינם החל מיום חמישי, ה-6.5.10.
הסדרה שזכתה להצלחה ופופולריות רבה בקרב בני הנוער עם מיליוני הזמנות ב-HOT VOD Young, שודרה גם בערוץ הילדים ואף זכתה להצלחה בינלאומית כשנמכרה בתוך מספר חודשים לעשרות מדינות.
לעונה השנייה מצטרפים השחקנים לי בירן שיגלם שד בגוף של נער מתבגר בן 16, שכל ייעודו הוא לתקוף ולשאוב את נשמתם של הערפדים בעולם. אגם רודברג תשחק בתפקיד ערפדית, תלמידת תיכון בת 16, והאקסית המיתולוגית של ליאו (יון תומרקין). נועה וולמן תגלם את דמותה של לוסי, אשת מחשבים עם מיומנויות של אשת קרב. יאנה גור תגלם את לילית, מלכת השדים. כל השדים, שהם בעצם בניה, פועלים כמו בכוורת ויוצאים אל העולם כדי לשאוב נשמות ולהביא לה אותן. גיל פרנק ישחק את אנדרה, איש מסדר הדם בעברו הרחוק, שסולק עקב התנהגות בלתי ראויה, וכעת שב מהגלות.
לצד השחקנים החדשים, ימשיכו בעונה השנייה גם כוכבי העונה הראשונה: יון תומרקין, עמית פרקש, אבי קורניק, מאיה שואף, אנה זאיקין, דני לשמן, ידידיה ויטל, אליענה בקייר, סשה דמידוב, מאיר סוויסה, אלכס אנסקי ואחרים.
בעונה השנייה של חצויה אנו פוגשים את אלה (עמית פרקש), נערה בת 16, שבסיום העונה הראשונה הפכה לנביאה, ובזכות כוחותיה הצליחה למנוע מלחמה בין שני החצאים שלה - ערפדים ובני האדם והצילה את העולם.
לסכסוך עתיק היומין בין הערפדים לבני האדם, מצטרפים בעונה השנייה שדים, שמאז ומעולם היו האויב המיתולוגי של הערפדים. הם הוכנעו לנצח על-ידי החצוי הקודם, אבל אחד מהם קם פתאום לתחייה.
אדם (לי בירן) הוא נער בן 16, שמגלה שהוא שד שכל ייעודו הוא לתקוף ולשאוב את נשמתם של הערפדים בעולם. הוא מנצל את העובדה שנביאת הערפדים החדשה, אלה (עמית פרקש), תמימה והוא מנסה להחיות דרכה את מלכתו ואת אחיו. אלה בטוחה שהיא תצליח לאלף את השד למרות שליאו (יון תומרקין) האהוב שלה טוען שהוא מסוכן ושאף יצור בעולם לא יכול להתנגד לטבע שלו. אדם שואב אותה למחול שדים מטורף שמוביל לסוף מר. המלכה שלו קמה לתחייה וכל העולם, ערפדים ובני אדם בסכנה. ההצלה תגיע ממקור בלתי-צפוי שיאשר לאלה שהדרך שלה אולי הייתה קשה ומסוכנת אבל הבחירה שלה הייתה נכונה. כשאתה מאמין בטוב, העולם נחלץ לעזרתך.
הפקה: הוט ו"דורי מדיה דרסט הפקות"; יוצרים: אילן רוזנפלד ("הפיג'מות") ושירה אלון.

תאריך:  26/04/2010   |   עודכן:  26/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלכס אנסקי
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il