סאן דור השיקה את השירות החדש ללקוחות החברה: שירות צ'ק אין באתר סאן דור באינטרנט -
www.sundor.co.il, למזמינים כרטיסים באתר החברה או במוקד המכירה הישירה. השירות החדש מאפשר חיסכון בזמן יקר בשדה התעופה.
בצלאל קרבט, מנכ"ל סאן דור: "סנדור מעניקה ללקוחותיה חוויית שירות כוללת העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לפעול כל העת לשידרוג חוויית הנוסע - לפני, במהלך ולאחר הטיסה. במסגרת זו אנו מציעים לנוסע הישראלי שירות, שיקצר את הליכי הצ'ק אין ומסירת הכבודה בשדה התעופה. השירות החדש מאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר: מקבלי השירות המבצעים את הליך הצ'ק אין באינטרנט בביתם, ידפיסו בביתם את כרטיס העלייה למטוס ויהיו פטורים מהמתנה לבדיקת המסמכים. השירות החדש יחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר".
בנוסף, לקוחות סאן דור שיעשו צ'ק אין באינטרנט וירכשו בדיוטי פרי במטוס בסכום של 100 דולר ומעלה, ייהנו מהנחה של 15 דולר.
על שירות צ'ק אין באינטרנט
הליך הצ'ק אין באינטרנט מתאפשר בין 24 שעות לפני הטיסה ועד 3 שעות לפני הטיסה. בסיומו, מדפיס הנוסע לעצמו את ה-BOARDING CARD, במדפסת הביתית. הנוסע בוחר לעצמו את המושב המועדף וממלא פרטים נוספים אם נדרש כגון: פרטי דרכון, ויזה וכד'. בסיום התהליך מקבל הנוסע כרטיס עלייה למטוס.