מותג משקאות האנרגיה XL, המשווק על-ידי חברת טמפו, יהיה נותן החסות הרשמי של ימי הסטודנט ברחבי הארץ. ימי הסטודנט הינם השיא בחסות השנתית הכוללת של XL לפעילות הסטודנטים ברחבי הארץ בהם הושקעו עד כה כ-5 מיליון שקלים.
מדובר בפנייה ישירה וממוקדת ללמעלה מ-245,000 סטודנטים ב-27 מכללות ואוניברסיטאות ברחבי הארץ אשר מהווים קהל יעד ברור ומוגדר של המותג. כך מציין גיא צוקרמן, מנהל השיווק של טמפו ומוסיף כי מלבד הפעילות בקמפוסים השונים, העניקה XL בתחילת השנה מלגות לימודים בסך של כ-40 אלף שקלים.
כחלק מהנראות בימי הסטודנט יוקם מתחם XL חוויתי, באמצעות בלוסטון הפקות, הכולל בריכה, בר משקאות ועמדת DJ. על-פי ההסכם ל-XL בלעדיות בתחום משקאות האנרגיה הכוללת מיתוג מלא של מתחם יום הסטודנט ובמות ההופעות ובלעדיות במכר משקאות אנרגיה.
החסות הבלעדית הינה על 27 מוסדות לימוד ברחבי הארץ, הכוללים את חמשת האוניברסיטאות ו-22 מכללות. החסות הבלעדית כוללת את כלל אירועי אגודות הסטודנטים במהלך שנת הלימודים והשתתפות בכל אירועי התרבות של האגודות. האירועים כוללים, מלבד יום הסטודנט, ימי טעימות בקמפוסים, אירועי פתיחת השנה, הופעות חיות במהלך השנה, מסיבות האגודות ופעילות ממוקדת בתקופות המבחנים והחגים.
משקה האנרגיה XL הינו משקה מוגז המכיל כמות רבה של קפאין, המעניק אנרגיה מיידית. החומרים שבו משפרים את הריכוז, העירנות ומהירות המחשבה ומסיעים בהאצת תהליך ניקוי הרעלים מהגוף. XL מותאם לצעירים ומבוגרים בעלי אורח חיים עמוס הזקוקים לאנרגיה מיידית במהלך שעות היום והלילה. המשקה מוצע בטעם רגיל, בטעם חמוציות ו-XL ללא סוכר.