X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז שניידר
▪  ▪  ▪

מפגש סבים, סבתות והורים לילדים סוכרתיים יתקיים במרכז שניידר לרפואת ילדים ביוזמת המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בשניידר. המפגש יתקיים ביום שני, 31 במאי, בין השעות 16:30-19:30, באודיטוריום בנין המחקר ע"ש פלסנשטיין.
במסגרת המפגש יועברו הרצאתו של מנהל המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בשניידר, פרופ' משה פיליפ, בנושא "מה שרציתם לדעת על סוכרת ועדיין לא שאלתם", הרצאתו של הפסיכולוג אלון ליברמן בנושא "סבים וסבתות, הורים וילדים- שלושה בסירה אחת", הרצאתה של הדיאטנית גילה פיימן בנושא אכילה נכונה לילדים עם סוכרת והרצאתה של האחות מיכל גבע בנושא הטיפול היום-יומי בילד הסוכרתי. בנוסף תתקיים סדנת היכרות בנושא עזרי הטיפול בסוכרת.
לדברי פרופ' משה פיליפ, מנהל המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר: "לסבים וסבתות אשר נוכחים בחיי הילדים הסוכרתיים, השפעה רבה על התנהגותם והרגלי האכילה שלהם. אנו במכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בשניידר מוצאים חשיבות רבה להדריך, לשתף ולחלוק בידע, בנוסף להורים, גם את הסבים והסבתות. על כן אנו רואים חשיבות רבה בעריכת מפגש זה, בנוסף למפגשי ההורים, לשם רענון הידע והצגת שאלות לאנשי הצוות".
המרכז הארצי לסוכרת נעורים, הפועל במסגרת המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בשניידר מטפל בכ-1,500 ילדים ובני נוער והוא אחד ממרכזי הסוכרת הגדולים בעולם. סוכרת נעורים היא המחלה הכרונית חסרת הריפוי הנפוצה ביותר בילדים ומתבגרים, וקשורה למספר סיבוכים ארוכי טווח. עם זאת, כאשר המחלה נשלטת והחולה מקבל את הטיפול הנכון, ניתן למנוע סיבוכים ולשפר מאוד הן את תוחלת החיים והן את איכות החיים של המטופל.
המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בשניידר הינו המכון הישראלי היחיד שצורף לפרויקט הבינלאומי היוקרתי לפיתוח הלבלב המלאכותי. המכון שותף בפרויקט בצד מרכזים מהמובילים בעולם ביניהם אוניברסיטאות וירג'יניה וסטנפורד בארה"ב ואוניברסיטת פדובה באיטליה. מטרת המחקר "לסגור את הלולאה" שבין הסנסור לבדיקת סוכר לבין משאבת האינסולין, אשר תעביר כמויות מדויקות של אינסולין בזמן האמיתי הנדרש וללא התערבות החולה. בדרך זו ייווצר לבלב מלאכותי, שיפקח באופן אוטומטי על רמת הסוכר בדם, ישחרר את חולי הסוכרת מבדיקות סוכר וזריקות מרובות וישפר משמעותית את איכות חייהם.
המפגש מיועד לסבים, סבתות והורים בלבד והוא יתקיים ללא ילדים. לאישור השתתפות ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפונים: 03-9253619/3282 או באמצעות דוא"ל: HilaA2@clalit.org.il.

תאריך:  10/05/2010   |   עודכן:  10/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il