X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מלון בוטיק חדש [צילום: יח"צ]
אלגרה - מלון בוטיק חדש בשכונת עין כרם
- הודעה מטעם מלון אלגרה
ציפי אקשטיין דוא"ל דניאלה רייבנבך תקשורת

במרחק נגיעה מירושלים וחצי שעה מתל אביב, לראשונה בשכונת עין כרם הידועה ביופייה. הוקם מלון בוטיק ייחודי ויוקרתי, מלון אלגרה. המלון הייחודי הוקם במבנה עתיק והיסטורי הקרוי על שמה של אישה יהודיה "אלגרה" שאהבתה פרצה גבולות בשלהי המאה ה-20.
אלגרה הוקם על-ידי שני יזמים מקוריים ויצירתיים, ישי מלכה (36), תושב, הרצליה וגדי דלמן (39), תושב תל אביב. הבאים מתחום האדריכלות והפרסום.
שני היזמים, בוגרי בצלאל, חיפשו מקום מיוחד, להקמת מלון לאירוח ובית אומנות ונשבו בקסמי המבנה, סיפורו ההיסטורי, הנופים והאווירה של עין כרם.
פתיחתו המחודשת של המבנה ודיאלוג עם סטודיו לבן אדריכלים, שומרת על צביון המקום ועיצובו המקורי תוך נגיעות של חומר, אור וקריצה למודרניות. במלון,שבע סוויטות אקסקלוסיביות המאובזרות באמבטיות שיש ענקיות, מיטות זוגית הבנויות בתוך נישות אבן, טלוויזיות LCD, מיני בר מאובזר ופינות קריאה הצופות אל הבוסתן הריחני.
במלון, גג המשתרע על פני 140 מ"ר. המקיים אירועים והשקות, משקיף אל הכנסיות ובתי האבן העתיקים בשכונה. במקום קיים בוסתן גדול השרוע על פני חצי דונם המשלב צמחיה ישראלית עשירה, היוצרת פינות אישיות ואינטימיות. כמו-כן, קיימים אלמנטים קדומים ותנכיי"ם, בארות, גת שמן וסרקופגים, אשר שוחזרו ונשמרו, במשך כל תקופת השיפוץ, על-מנת לא לפגוע בקונספט המקום.
בלאונג' המרכזי של המלון, משתרע אי עבודה גדול ופתוח והוא המטבח המשרת את אורחי המקום. על התחום הקולינרי מופקדת השפית, עדינה ברודי, אשר תעניק לאורחי המלון ארוחות שף פרטיות ואינטימיות, המשלבות בישול והגשה פרונטלית של המנות תוך דיאלוג ומתן הסבר וייעוץ על קניית המזון, הכנתו ואופן ההגשה. בתפריט ארוחות גורמה בקונספט משתנה על-פי עונות השנה, בשילוב יינות מובחרים של יקבי קסטל.
המטבח הכשר, פתוח גם לאורחים מבחוץ שאינם שוהים במלון באמצעות הזמנה מראש בלבד.
קסמו הרומנטי והייחודי של המלון שאוב מרקעו ההיסטורי של המבנה עליו הוא בנוי. המבנה מהווה הנצחה לסיפור אהבתם של אלגרה בלו, יהודייה יפיפייה ובעלה ג'אבר רחיל, ערבי-נוצרי, אשר אהבתם חצתה גבולות, בתחילת המאה. מבנה זה, שכונה בעבר "בית היהודייה" ואשר נבנה לכבודה, הינו מסיפורי האהבה הבלתי-אפשריים של שנות ה-20 בירושלים וזכה לתהודה רבה בירושלים בכלל ובעין כרם בפרט.
כחלק מקונספט המבנה, החליטו יזמי המלון, לעצב את המקום כבית לאמנות עכשיווית המבקשת לעטוף את האורחים בחוויה אחרת ובלתי-מתפשרת באיכותה. במלון אירועי אמנות ותערוכות מתחלפות, שיתופי פעולה עם גלריות ואנשי אמנות, כשעל הייעוץ האמנותי אחראי האמן והאוצר ליאב מזרחי.
התערוכה הראשונה הפותחת את שערי המלון והמבנה המתחדש, מנהלת דיאלוג עם ההיסטוריה של המקום ותוקדש לנושא אהבה. העבודות שיוצגו ינועו על התפר בין אהבה לתשוקה. בין המיצגים ישולבו שירי אהבה של אומנים צעירים.
התערוכה What is Love? Baby don’t hurt me! מבקשת להרהר על המילה והדימוי של אהבה באמצעות אמנות פלסטית ושירה. בתערוכה משתתפים האומנים: הילה לולו לין, ארז ישראלי, אלין אלג'ים, דנה יואלי, אנה ים, אסף עברון ועוד.

[צילום: יח"צ]
תאריך:  17/05/2010   |   עודכן:  05/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il