X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קלריזן
▪  ▪  ▪

חברת קלריזן (CLARIZEN) הישראלית, מפתחת וספקית מובילה של תוכנה לניהול תהליכי עבודה מקוונים, זכתה בפרס היוקרתי והנחשב ביותר בתעשיית התוכנה העולמית, ה-CODIE AWARDS, כשנבחרה על-ידי איגוד תעשיות התוכנה והמידע הבינלאומי (SIIA) כפתרון התוכנה הטוב ביותר בקטגוריית ניהול פרויקטים.
איגוד התוכנה והמידע ה-SIIA (The Software & Information Industry Association) הכריז על קלריזן כזוכה במסגרת אירוע מיוחד של "CODIE AWARDS" שנערך בשיתוף עם all about the cloud בכינוס בסן פרנסיסקו. האיגוד העניק פרסי הצטיינות ל-33 חברות שנבחרו מבין יותר מ-785 חברות שהיו מועמדות לזכייה בקטגוריות השונות. החברות הזוכות נבחרו על-ידי מומחים מהתחום, אנליסטים ועיתונאים.
"זו השנה ה-25 שבה אנו מוקירים מצוינות בשווקי התוכנה ומעניקים את ה-CODIE AWARDS לחברות המצטיינות", אומר קן ווש, נשיא SIIA. "באקלים הכלכלי של היום, הצורך והביקוש לחדשנות גדל והחברות נדרשות ליצירתיות וחדשנות גבוהה מבעבר. קלריזן היא דוגמה למחויבות לחדשנות ולאיכות ובחירתה כמנצחת בגמר של ה-CODIE AWARDS היא עדות לכך. אני שמח וגאה לכלול את קלריזן ואת פתרון התוכנה הייחודי שלה ברשימת המנצחים".
פתרון התוכנה של קלריזן הוא מוצר לניהול תהליכי עבודה במודל SAAS המיוחד המאפשר לחברות לנהל פרויקטים ומשאבים בסביבה מקוונת אחת ובדרך פשוטה. פתרון התוכנה של קלריזן מאפשר הטמעה מהירה וחלקה על-ידי המשתמשים, עושה שימוש בממשק משתמש אינטואיטיבי וכולל אינטגרציה עם דואר אלקטרוני ואפליקציות פופולריות כ-Google Docs ו-Zendesk. באמצעות הגדלת השקיפות בתהליכי העבודה בתוך ארגונים, מספקת התוכנה של קלריזן לעובדים את הכלים הנדרשים בכדי לקבל החלטות נכונות בזמן הנכון.
"הפתרון של קלריזן הוא יותר מאשר פתרון לניהול פרויקטים", אומר אבינועם נובוגרוצקי, מייסד ומנכ"ל קלריזן, "פתרון התוכנה שלנו עונה על השאלה הבסיסית אותה שואל עובד כל יום: מה הדבר הבא שאני צריך לעשות? התוכנה של קלריזן מספקת פתרון קל ונוח לתעדף משימות, להקצות משאבים ולחלוק באינפורמציה, וכל זאת תחת הבטחת שקיפות מלאה לכל תהליך העבודה אל מול העובדים והמנהלים כאחד. שקיפות היא בסיס לאחריות אישית ואחריות אישית מובילה לתוצאות. זו השקפה שונה מניהול פרויקטים מסורתי המייחדת את קלריזן, ואנו שמחים שה-SIIA הכיר באיכות ואמינות הפתרון שלנו ובחר בו כפתרון הטוב ביותר".
פרס ה-"CODIE AWARDS", שכונה במקור "פרס מצוינות בתוכנה", ניתן לראשונה ב-1986 על-ידי איגוד מפרסמי התוכנה, Software Publishers Association, ולימים הוענק על-ידי ה-SIIA. התוכנית נועדה להעריך את היזמים והחברות על הישגים יוצאי-דופן בתחום התוכנה וכדי לעודד חשיבה יצירתית וחדשנות בתעשיה. תוכנית ה-CODIE AWARDS מסמנת מדי שנה את הפתרונות, המוצרים והשירותים האיכותיים ביותר בתעשיית התוכנה והמידע.
רשימה של המנצחים זמינה באתר: www.siia.net/CODiEs.
אודות SIIA
איגוד התוכנה והמידע SIIA הינו עמותה מסחרית לתכני תוכנה ומידע. SIIA מספקת שירותים גלובליים לקשרי ממשלה, פיתוח עסקי, חינוך ארגוני והגנה על קניין רוחני ל-500 חברות מובילות בתחום התוכנה והמידע. למידע נוסף www.siia.net.
אודות CLARIZEN
חברה פרטית שהוקמה ב-2005 וגייסה עד היום כ-24 מיליון דולר מקרנות הון סיכון מובילות: דאג ונצ'רס (DAG), כרמל ונצ'רס ובנצ'מרק קפיטל. החברה פועלת ממשרדיה ראשיים בהוד- השרון וממשרדים בארה"ב קליפורניה. החברה גייסה לאחרונה 8 מיליון דולר בסיבוב גיוס הון שלישי בו השתפו כל המשקיעים בחברה. בין לקוחותיה של קלריזן: UPS, Autodesk, Anritsu, ESRI, Lenovo, Fortinet NBC ועוד. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה: www.clarizen.com.

תאריך:  17/05/2010   |   עודכן:  17/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il