X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק אונליין
▪  ▪  ▪

חברת בזק אונליין, המעניקה שירותי קול סנטר, ממשיכה להשקיע בפיתוח הפריפריה. בטקס חגיגי במעמד יו"ר דירקטוריון בזק, שלמה רודב, וחברי דירקטוריון נוספים, השיקה החברה אתר פעילות חדשני בקריית מלאכי.
מדובר במוקד פעילות נוסף שהחברה הקימה בעיר הדרומית והוא מאכלס את מרכז השרות של חברת הסלולר פלאפון ועתיד לאכלס מרכזים נוספים. בנוסף מפעילה החברה מוקדי שירות ומכירה עבור בזק בנלאומי, אסם, Yes, ומגע"ר, עם 300 נציגי שרות ומכירות תושבי האזור, כעת, לאחר 6 שנות פעילות בעיר, השלימה החברה מהלך התרחבות נוסף שמשמעותו תוספת של כ-200 מקומות עבודה חדשים.
ערן קריסטל מנכ"ל בזק אונליין: "בזק אונליין צמחה בדרום מתוך תחושת המחוייבות שאנו כחברה מובילה חשים לאזור. אחד האתגרים הניצבים היום בפני מדינת ישראל הוא יישוב הפריפריה ועימו סוגיית התעסוקה. בסופו של יום, שאלת התעסוקה היא הגורם המכריע בקבלת ההחלטה של צעירים להשתקע ולהקים את ביתם בדרום הארץ. אנו גאים להיות חברה מובילה בניהול מוקדי מכירה ושירות ועם זאת לתרום לתהליך הצמיחה תוך העסקה של יותר מ-1000 עובדים בשלושה מוקדי פעילות הן בקריית מלאכי והן בבאר שבע".
לרווחת עובדיה, השקיעה בזק אונליין משאבים רבים בטכנולוגיה, בתשתית, בציוד ובתכנון הנדסת אנוש האתר נבנה כסביבת עבודה מתקדמת המעודדת מצוינות תוך מחשבה מעמיקה על המשאב האנושי. "הנחת היסוד שלנו היא שהעובד הוא 'ליבת החברה', על כן חשוב לנו להשקיע בו את המרב בטיפוח מצוינות והטמעת ערכי שירות ומאידך בסביבת עבודה נעימה. מוטיב נוסף המלווה אותנו, גם אל מול לקוחותינו, הוא שקיפות, על כן בחרנו לעצב את המתחמים ללא מחיצות ועם קירות שקופים במטרה להדגיש את אווירת הפתיחות והמשפחתיות הקיימת בחברה". מסביר אופיר חזות, סמנכ"ל התפעול בחברה.
חברת בזק און ליין, הינה חלק מקבוצת בזק, החלה את פעילותה משנת 2001. בזק און ליין מתמחה במתן שירותים שיווקיים באמצעות הטלפון, בהקמה, בניהול ובתפעול של מרכזי שירות, מרכזי מכירה (Telemarketing) וביצוע סקרים בתחומים שונים ללקוחות מסוגים שונים, בשיטת מיקור החוץ (Outsourcing) באתר בזק און ליין או השיטה הפנים אירגונית (Insourcing) באתר הלקוח.

תאריך:  27/05/2010   |   עודכן:  27/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il