X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית רמת השרון
▪  ▪  ▪

הצלחה אדירה לכינוס רמת השרון להתנדבות ולמצוינות בחינוך שהתקיים בסינמה סיטי, ג', 25.05.10 במעמד שר החינוך גדעון סער, ראש העיר איציק רוכברגר, ראש אכ"א אלוף אבי זמיר ושורה ארוכה של אנשי חינוך וקהילה.
בכינוס אמר ראש אכ"א האלוף אבי זמיר כי נתוני ההתגייסות לצה"ל לא מאירים פנים. "אם המצב ימשיך להיות כפי שהוא היום, כמעט 2/3 מהחברה לא יהיו שותפים למאמץ הביטחוני. אסור לנו לאפשר מחסור חמור זה לאור המצב הביטחוני המאיים על מדינת ישראל".
זמיר: "התחמשות אירן, סוריה וחיזבאללה לא מאפשרת לצה"ל לתת יד להשתמטות ולוותר על גיוסם של בני הנוער. בנוסף לאחרונה גייסנו 800 חרדים ואנו מעודדים את גיוסם בהסכמה לשירות בצה"ל".
בנוסף ציין זמיר: "בגיוס יולי הקרוב ל-6% מהמתגייסים יש רישום פלילי וצה"ל שם לו למטרה לגייס 75% מתוכם ורואה בכך יעד חברתי ממעלה ראשונה".
כמו-כן ציין: "רמה"ש מבטאת נתונים מרשימים בקרב המתגייסים לצה"ל. כ-85% מבני הנוער מתגייסים לצבא, כאשר 36% מהם לתפקידי לחימה".
שר החינוך גדעון סער, שנשא את הרצאת הסיום בכינוס, התייחס לפרשת הדלפת בחינת הבגרות במתמטיקה ואמר: "קיבלנו את ההחלטה הקשה והנכונה. יכולנו ללכת בדרך הפשוטה, לעצום עיניים ולקיים את הבחינה כסדרה אך זו הייתה פגיעה ב-80,000 תלמידים שהתכוננו. הישגים שמושגים ברמאות אין להם שום ערכי. המערכת כולה עברה מבחן בגרות ערכי".
השר סער התייחס לנושא הכינוס ואמר: "התנדבות זה ביטוי לערכים, לעזרה לזולת, לנתינה, לאחריות חברתית ולסולידריות. תמיד יש דילמה בין הישגים לערכים ואני טוען שיש קשר הדוק - כשיש לאנשים ערכים הם יכולים להגיע להישגים. אני מברך את העיר רמת השרון שבחרה להדגיש את מימד ההתנדבות בחינוך ואת ההשקעה התקציבית הגדולה בחינוך".
הכינוס שיזמה עיריית רמת השרון עסק בהתנדבות בני נוער ובקשר שבין התנדבות למצוינות בחינוך. רמת השרון הציגה את המודל הייחודי הפועל במוסדות החינוך בעיר לפיו משקיעה העירייה נתח עיקרי מתקציבה במסגרות התנדבות מגוונות לבני נוער. כיום מובילה רמת השרון כאשר 55% מבני הנוער מתנדבים באופן קבוע במסגרות שונות.

תאריך:  31/05/2010   |   עודכן:  31/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il