לרגל השקת הסדרה "TLV - עושים את תל אביב", דרמת הריאליטי החדשה שתעלה ב-28.6 בערוץ הוט בידור ישראלי, יוצאת הוט בקמפיין שיווק חוצה פלטפורמות לקידום הסדרה. הפעילות נעשית באמצעות משרד הפרסום לנוער teenk ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה כספית מוערכת של כ-750,000 שקלים.
הקמפיין השיווקי לסדרה יכלול מספר פלטפורמות פרסומיות, ביניהן: שילוט בתחנות אוטובוס ברחבי תל אביב, מכוונים, קמפיין באנרים באינטרנט, פרסום ופעילות ברשת החברתית פייסבוק תחת הסלוגן - "TLV - עושים את תל אביב".
לצד הקמפיין הפרסומי יעלה בפייסבוק פורטל תוכן ייעודי לסדרה שיכלול היכרות עם הדמויות, סרטונים, תמונות וקטעים בלעדיים מאחורי הקלעים. לצידם יהיו אפליקציות אינטראקטיביות ייחודיות המשיקות לעולם התוכן של הסדרה - תל אביב - הכוללות משחקים וחידונים נושאי פרסים על החיים בתל אביב, ההווי שלה וברנז'ת התקשורת והבידור הפועלת בה.
בנוסף, בימים הקרובים ייערך מפגש חגיגי עם 100 בני נוער מכל רחבי הארץ שיגיעו לצפות בפרק הפתיחה של הסדרה ולהכיר מקרוב את ארבעת הכוכבים הצעירים העומדים במרכזה.
ארבעת הזוכים בפעילות יוכלו להזמין חבר טוב וביחד עם סלב פופולרי לעשות את תל אביב ביום כיף תל אביבי סוער שיכלול ביקור באחד מכלי התקשורת המובילים, מסע שופינג מפנק בליווי סטייליסט וארוחה במקום הכי ברנז'אי בתל אביב.
TLV - "עושים את תל אביב" הינה דרמת ריאליטי חדשנית בת 26 פרקים בהפקת אבוט רייפ מאירי, שתעלה בערוץ הוט בידור ישראלי החל מ-28.6.10 בימים ב'-ד' בשעה 22:30 ובבכורה ב-HOTVOD כבר ב-24.6.10.
הסדרה עוקבת אחר ארבעה צעירים שנבחרו אחרי אודישנים נרחבים בכל רחבי הארץ, ואינם מכירים אחד השני, שעוברים לראשונה אל העיר הגדולה - תל אביב. הם נכנסים לגור יחד כשותפים בדירה יוקרתית במרכז העיר וכל אחד מהם - מקבל את ההזדמנות שרבים חולמים עליה - להשתלב בתעשיית הבידור והתקשורת. הסדרה תעקוב אחר המפגש המרתק שלהם עם המציאות החדשה בלב תעשיית הבידור והתקשורת והחיים המשותפים בעיר הגדולה.