X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה-קולה
▪  ▪  ▪

השנה ההרשמה מנוהלת אך ורק דרך עמוד facebook שהוקם במיוחד עבור הפעילות וצבר 20,000 אוהדים בתוך שלושה ימי פעילות! עמוד ה-facebook של הפעילות מכיל את כל המידע שבני הנוער זקוקים לו כדי להתרשם ולהרשם לפעילות כולל: מפה של הכפר ומתחמי הפעילות בו, תשובות לכל השאלות האפשריות, תמונות וסרטים מ-Coca-Cola Village 2009, הזמנת חברים ליצירת הרשמה קבוצתית, מפה המציגה את תפוסת החדרים ועוד.
בנוסף, הרשת החברתית facebook, הנחשבת כפופולרית ביותר בקרב בני הנוער, יוצאת לראשונה מהעולם הוירטאלי לשטח. לבני הנוער ב-Coca-Cola Village יחולקו משדרי RFID זעירים אשר באמצעותם הם יוכלו לעדכן בזמן אמת את סטאטוס הפרופיל שלהם ב-facebook בהתאם לתנועתם במתחמים השונים וללא חיבור לרשת האינטרנט. בני הנוער יוכלו לחבר את המשדרים לכל אחת מ-40 התחנות שיפוזרו במתחמי הפעילות כולל הבריכה ולעשות Like לפעילות היישר לפרופיל האישי שלהם ב-facebook. בנוסף, במתחם הכפר יסתובבו צלמים אשר יתעדו את המתרחש בכל רגע ובני הנוער יוכלו להשתמש במשדרים האישיים בכדי לתייג עצמם בתמונות מיד לאחר שצולמו, והן יעלו לפרופיל האישי שלהם ב-facebook.
הפעילות הינה שיתוף פעולה מקורי וייחודי, ראשון מסוגו בעולם, של Coca-Cola Village עם הרשת החברתית העולמית facebook.
הרשמה: בפייסבוק יעלה חשבון של Coca-Cola Village. על-מנת להירשם יש לאסוף 10 קודים המופיעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי משפחת קוקה-קולה (המשתתפים בפעילות) ולהוסיף 199 שקל.
ההרשמה ל-Coca-Cola Village הינה בקבוצה של 8 חברים.
כדי להזמין מקום ב-Coca-Cola Village על המשתתפים לצבור 10 קודים בתוספת 199 שקל. התשלום מתבצע דרך אתר האינטרנט והמוקד הטלפוני - באמצעות כרטיס אשראי.
מספר המקומות מוגבל וכדאי להקדים ולהירשם. כל הקודם זוכה!
קישור לעמוד האירוע בפייסבוק: [קישור]
אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל: "Coca-Cola Village הפך מאז השקתו לאירוע הקיץ האטרקטיבי ביותר בקרב בני הנוער בישראל. גם השנה נמשיך במסורת החדשנות שלנו ולצד הפעילויות המוכרות החלטנו, לראשונה בעולם, להוציא את חווית פייסבוק מהאינטרנט לשטח. רשת הפייסבוק משמשת את בני הנוער ככלי אשר באמצעותו הם מעדכנים את חבריהם בסטאטוס שלהם לאורך כל שעות היום. ב-Coca-Cola Village פיתחנו תשתית טכנולוגית שתאפשר לבני הנוער לדווח על הנעשה איתם כולל באמצעות תמונות ישירות ממתחמי הפעילות, והכל ישירות לכרטיס האישי שלהם בפייסבוק. אין לנו ספק כי גם השנה נייצר לבני הנוער את חווית הקיץ המרגשת".
אלדנה שפירא, מנהלת מותג קוקה-קולה: "אנחנו נרגשים, זו השנה השלישית, מהפניות הרבות של בני הנוער בישראל שמתחילות כבר בחורף אודות קיומו של Coca-Cola Village. הפרויקט שהפך למותג בקרב בני הנוער מחייב אותנו גם השנה להעניק להם חופשה חלומית מושלמת תוך חיבור ישיר לעולמות התוכן שלהם והכל במטרה לרגש ולהפתיע".
אודות Coca-Cola Village
Coca-Cola village כפר הנופש האולטימטיבי לבני הנוער בישראל שהוקם ע"י קוקה-קולה חוזר גם בקיץ 2010. Coca-cola village מעניק חווית קיץ מושלמת לבני הנוער, במתכונת של הכל כלול ומשלב במסגרתו בריכה, מגוון פעילות קיץ, מסיבות, הופעות, ארוחות ושתייה קלה כיד המלך, ומקום מפגש והיכרויות לבני נוער מכל רחבי הארץ.
לאור ההצלחה הגדולה, החליטה קוקה-קולה בישראל להמשיך את המסורת גם השנה במתכונת חדשנית וייחודית. בקיץ הקרוב, יתקיים Coca-Cola Village בפעם השלישית, והפעם באזור קסום בלב השרון (סמוך לתל יצחק), במתחם שיהפוך בקיץ הקרוב לכפר נופש באווירה כפרית אולטימטיבית. הקיץ הזה יתווספו גם פעילויות התואמות את אווירת המקום, כגון טיולי סוסים וערב הווי לילי מסביב למדורה - וכן מתחם ספא וטיפוח, שיציע מסאז'ים, טיפוח שיער, מניקור ופדיקור. בני הנוער ייהנו מאירוח בחדרים ממוזגים עם שירותים ומקלחות צמודים. Coca-Cola Village מציע את חופשת הקיץ האולטימטיבית. במשך שלושת ימי הפעילות יחוו בני הנוער הנופשים חוויה מתמשכת הכוללת פעילויות רבות ומגוונות לאורך כל שעות היום והלילה.
איפה גרים?
עם הגעת בני הנוער ל-Coca-Cola Villageבשעות הבוקר של היום הראשון, יופנו הנופשים לאחד מהחדרים אותו הזמינו מראש. בכל חדר מיזוג אוויר, מקלחת ושירותים צמודים.
החוויה כוללת:
מגלשות מים ומתקן אקסטרים - נדנדת ענק ייחודית, משחקי ספורט שונים (כדורגל חופים/כדורעף חופים/כדורסל/טניס שולחן), הופעות בכל ערב, צוות הווי ובידור, בריכה, מתחם הקרנת סרטים. מתחם מולטימדיה בשת"פ עם facebook, נענע10 ו-playstation וקומזיץ לילי.
ארוחות
מיטב הארוחות והפינוקים מסביב לשעון. חוויה קולינרית שנתפרה במיוחד למקום ולדרישותיהם של בני הנוער.
All included - הכל כלול!
העלות - 199 שקל + 10 קודים בלבד (מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי משפחת קוקה-קולה המשתתפים בפעילות) ליחיד בהרשמה מראש לשלושה ימים בהם הכל כלול במחיר - לינה, אוכל, פעילויות, חוויות...
מידע כללי:
Coca-Cola Village מיועד לבני נוער בגילאי 15-18 (בוגרי ט'-י"ב') בלבד.
  • כל המערך הלוגיסטי, ארגוני וביטחוני (משטרת ישראל וחברת שמירה פרטית) יהיו בסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים בחברת קוקה-קולה.
  • בבריכה יהיו מצילים לאורך כל שעות הפעילות. בנוסף, במקום פועלת תחנת מד"א.
  • לרשות הנופשים תאי מקלחות ושירותים צמודים בחדרים.
  • צוות הניקיון יפעל במקום 24 שעות ביממה וכך גם צוות הסיור והאבטחה.
  • פרטים על הסדרי ההסעה בחשבון - Coca-Cola Villag בפייסבוק.

תאריך:  01/07/2010   |   עודכן:  01/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il