X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בני פאוזי שמשום
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]

חברת בני פאוזי שמשום, יבואנית ומשווקת BLU משקאות אנרגיה, משיקה בימים אלו קמפיין פרסומי חדש. סרט הפרסומת מציג את המוצרים השונים והמיוחדים של המותג ואת האנרגיה המיוחדת המגולמת במסר "BLU YOUR MIND" במובן של השתחרר והתנער! הסטיילינג בסרט הינו מאוד מאופיין וקפדני המשדר חוצפה ופרובוקטיביות ומושפע מהלוק של הזמרת והיוצרת המשפיעה ביותר כיום Lady Gaga.
בסרטון רואים בחור "מגה חנון" המחפש מקום חנייה בחניון. שלוש בחורות מהממות - BLU ANGELS מופיעות לפתע בחניון ונצמדות למכוניתו. שלושת המלאכיות שולפות את הבחור מהחיפושית המקרטעת שלו ועושות לו מהפך, בסופו הבחור כבר איננו המגה חנון שהיה, אלא גבר גבר שמחזיק ביד בוטחת ויציבה פחית משקה BLU ועם האנרגיה שלה הוא נכון לכבוש את העולם.
פרסומת "המלאכיות של BLU" תעלה בתחילת חודש יולי בערוצים 2 ו-10 ו-24, שילוט חוצות ואוטובוסים, קירות ענק ובאנרים באינטרנט ברחבי הארץ באמצעות משרד הפרסום סאמא לפרסום. בהפקת הפרסומת הושקעו כ-3 מיליון שקלים.
ענאן שמשום, הבעלים והמנכ"ל של בני פאוזי שמשום: "הסרט מיועד לקהל של BLU - צעירים ובליינים המחפשים ריגושים, הרפתקאות וקצב ובעלי מודעות אופנתית גבוהה ביותר. אנו משקיעים בקהל זה ומביאים להם עולם שלם של מוצרים המתחיל במשקאות, עובר דרך סגנון הבגדים, המוזיקה, הבילוי וכל דרך החיים של קהל זה".
באסל זועבי, הבעלים ומנכ"ל חברת סאמא לפרסום שמלווה את BLU החל מיומו הראשון: "הסרטון מעניק תחושה של עדכניות, בינלאומיות ואופנתיות כפי שהמותג BLU משתקף אצל קהל הצרכנים הצעיר. הסרטון הינו התחלה של קו פרסומי חדש ובעתיד צפויות הפתעות רבות ונוספות".
חברת בני פאוזי שמשום השיקה לאחרונה שני מוצרים חדשים: משקה אנרגיה BLU עם וודקה איכותית בנפח של 4.9% אלכוהול בפחית שתייה של 330 מ"ל ו-BLU ENERGY SHOT - פחית שתייה המכילה 60 מ"ל של משקה אנרגיה מרוכז המעניקים עד 6 שעות של אנרגיה מרוכזת ומיועדת לאנשים המעוניינים לשמור על עירנות מרובה ואנרגיה חיונית במשך שעות רבות במהלך היום. שני המוצרים המהווים פיתוח חדשני זכו להצלחה גדולה מרגע כניסתם לשוק בישראל.
BLU הושק בישראל בדצמבר 2008 ומאז הוא נמצא בעלייה מתמדת בנתחי שוק. כיום המשקה עומד על נתח שוק של של כ-%45.43 בהשוואה ל-XL אשר מחזיקים בנתח שוק מוערך של 41.19% על-פי דוחות של חברת סטורנקסט ליחידות לשבוע האחרון של יוני 2010. בנוסף, דוחות סטורנקסט מעידים כי יש מגמה ברורה ובולטת של גידול מתמיד של 4% במכירות BLU לעומת ירידה מתמדת של 2% במכירת XL.
יש לזכור כי נתוני סטורנקסט הינם על-פי השוק המבורקד בלבד, המהווה רק 60% מכלל השוק ואינו כולל פיצוציות, מועדונים, ברים, פאבים וכיו"ב, שם כוחו של BLU מאוד חזק, כך שכוחו של BLU בשוק הוא עוד הרבה יותר גדול.
קרדיטים:
במאי: אייל רונן; צלם: עדי רייס; סטיילינג: מעיין גולדמן; איפור ושיער: אלי לוסקי.
משרד פרסום: סאמא; מנכ"ל - באסל זועבי; צדר: יריב - מנכ"ל אסי יריב; מנהל קריאטיב ראשי - גדי צדר; קופי - ליאת דגן.
חברת הפקה: מפיק אחראי - אורן מיוחס; מנכ"ל - סיוון פולק יהל; מפיקה ראשית - רויטל ג'בקה קלאוס; מתאמת הפקה - יולי גטר; מפיק בפועל: רועי קורלנד; מתאמת הפקה: נעה גלעד.
שחקנים: אורן קטן, סלסט הידלגו, קסניה סדוב, אנה אנדרייבה.

תאריך:  04/07/2010   |   עודכן:  04/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il