חברת מי עדן המובילה את תחום המים המינרליים הטבעיים בישראל, יוצאת לקראת הקיץ בפעילות שיווקית וקמפיין רחב היקף, המעודד שתית מים מינרלים טבעיים.
צריכת השתייה הממולצת ליום עבור ילדים, עומדת על 6 כוסות ביום. המשמעות לפיכך, היא שילד ישתה בממוצע, בארבעת חודשי הקיץ כ-700 כוסות מים ומשפחה ממוצעת תשתה כ-4,000 כוסות מים.
בקמפיין החדש קוראת מי עדן, לציבור ההורים והצרכנים שלא להתפשר על איכות המים שהם מעניקים למשפחה שלהם, אלא לצרוך את המים המינרליים הטבעיים, הצלולים והטעימים ביותר - המים של מי עדן.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בטלוויזיה ברדיו בעיתונות ובאינטרנט, בהשקעה של 4 מיליון שקלים ואף יציע מבצע הצטרפות אטרקטיבי, המעניק למצטרפים במסגרת המבצע, בר מים - במתנה.
בשמת שדה, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "המודעות והחשיבות לשתיית וצריכת מים נכונה עולה כל העת וההורים מצידם, מבקשים להעניק לילדיהם את הטוב ביותר. בקמפיין הנוכחי, אנו מחדדים את החשיבות בבחירת המים הטובים ביותר למשפחה וילדים, במיוחד בתקופת הקיץ. בר המים הביתי של מי עדן, הינו פתרון המים האיכותי, מחקרים רבים שנערכו בנושא מוכיחים כי נוכחות בר בבית גורמת לילדים לשתות יותר בכלל ולשתות מים בפרט".