ארומה ישראל יוצאת בקמפיין קייצי בטלוויזיה ובעיתונות לקידום האייס לימונענע וקטגוריית האייסים של הרשת. בסניפי הרשת נמכרות מדי שנה מיליוני כוסות אייס מסוגים וטעמים שונים וזאת הודות לטעם והמרקם הייחודי, הקיץ הישראלי החם וזמינות המוצר בכל סניפי ארומה ישראל ברחבי הארץ. תפריט האייסים של ארומה כולל תשעה משקאות אייס שונים כגון אייס ארומה/דיאט, אייס קפוצ'ינו, אייס מיוגורט טבעי ועוד.
בקיץ הקודם עלתה ארומה ישראל בקמפיין קייצי לאחד ממוצרי הדגל שלה - אייס ארומה, משקה האייס הקלאסי שמלווה את הרשת עוד מתחילת דרכה. הקמפיין יצר זכירות גבוהה לאייס ארומה וקידם את המכירות בקטגוריה. שני הקמפיינים משקפים את אסטרטגיית הפרסום של הרשת שהינה תדמיתית בלבד ובשפה מינימליסטית ונקייה. ככלל, שפת הפרסום אינה מעיקה על הלקוחות בטקטיקות מכירה אגרסיביות. את הקריאטיב למסע הפרסום הנוכחי כמו מסע הפרסום הקודם יצרה חברת הפרסום הביילינים.