X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יקבי רמת הגולן
▪  ▪  ▪
[צילום: קוקו]

יקבי רמת הגולן פותחים את קיץ 2010 ויוצאים במהלך שיווקי רחב לחיזוק תרבות היין הישראלית.
במסגרת זו, מכריז היקב על מגוון פעילויות מרעננות ושוברות שרב, שיוצעו לקהל הרחב במהלך חודשי הקיץ הקרובים, ויחשפו את מגוון יינותיו האיכותיים של היקב: מהצעירים והמרעננים שבהם, ועד ליינות אדומים קלים אשר מתאימים להפליא לימות הקיץ החמים.
מאגף השיווק של היקב נמסר: "כמובילי תרבות היין האיכותי בארץ, אנו שמחים להוסיף נדבך נוסף לחיזוק תרבות מתפתחת זו, וקוראים לקהל הישראלי לקחת חלק במגוון פעילויות יין מפנקות וחווייתיות, שבוודאי יסייעו ליצירת קיץ נעים ומרענן יותר".
את סדרת פעילויות הקיץ פותח שיתוף פעולה עם מסעדת לה לה לנד ההומה, שבחוף גורדון - תל אביב: בהמשך להצלחה בשנים הקודמות, מוזמן הקהל הרחב לחוויה קיצית ומלהיבה של יין משובח ומוזיקה חושנית. בכל יום שלישי בערב (החל מה-13 ביולי ועד סוף חודש אוגוסט) יתקיים במסעדת החוף מופע של ההרכב המוסיקלי 'איטלו' בסגנון לטיני - קובני ויוצעו למכירה יינות קיץ משובחים במחירים אטרקטיביים.
ובהמשך הקיץ:
  • בפסטיבל היין בירושלים (3-5 באוגוסט) יקימו יקבי רמת הגולן מתחם ייחודי תחת הקונספט "לטעום את המקום". לאחר שלאלפי המבקרים בפסטיבל ירדן וינטאג' (פסטיבל בינלאומי ליין וגורמה, שהתקיים בחודש אפריל) ניתנה ההזדמנות לטעום את רמת הגולן, את היין ואת האוכל, את המהות הישראלית ואת הנגיעות הבינלאומיות, מאפשרים כעת אנשי היקב, גם לקהל המבקרים בפסטיבל היין בירושלים הצצה קטנה ל"ארץ היין" עם מבחר יינות עשיר ומרתק.
  • כמדי שנה, בתקופת הקיץ, תקופת הבציר ברמת הגולן, מקיימים ביקבי רמת הגולן קונצרט בציר. השנה, תתארח במתחם היקב להקת 'היהודים' במופע לילי, שיתקיים במוצ"ש ה-21.8.10.
  • שמורת גמלא מתארחת בערי אילת: בפסטיבל הג'אז באילת, שיתקיים בין התאריכים 23-26 באוגוסט, יקים היקב מתחם יין בלעדי, שיוקדש למיזם המשותף עם רשות הטבע והגנים. בעקבות שריפת הענק, שהתחוללה לאחרונה בשמורת הטבע גמלא ברמת הגולן, החליט היקב כי פעילותו במהלך הפסטיבל תוכל להרחיב את החשיפה לנעשה בשמורה, ובכך להמשיך ולתמוך בפרויקט המשותף, שנרקם לפני כחצי שנה, לטובת שימור אוכלוסיית הנשרים המקננת במצוק הנחל.
היקב, שערכיו ופעילותו בנושא טבע קשורים רובם ככולם לאזור המיוחד של רמת הגולן, רתם את כלל הארגון במטרה לחשוף ולהעלות את מודעות הציבור לנושא חשוב זה.
במסגרת זו, שני הגופים יצרו סמל משותף אשר יופיע על גבי בקבוקי סדרת יינות 'גמלא', שיוצגו לטעימה ולמכירה בפסטיבל הג'אז, כאשר חלק מהכנסות יינות 'גמלא' יועברו למימון פרויקט רשות הטבע והגנים לשמירה על אוכלוסיית הנשרים בגמלא.
סדרת הפעילויות תיתמך בקמפיין שיעלה בעיתונות ארצית ומקומית, כמו גם באינטרנט.

תאריך:  06/07/2010   |   עודכן:  06/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il