X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

Rexona - מותג הדאודורנטים המוביל בעולם מבית יוניליוור מגיע לישראל! לאחר שכבש למעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם, מושק המותג בישראל עם סדרת מוצרים המונה 24 פריטים, חציים לקהל יעד של גברים וחציים לקהל של נשים. ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף, תחת המסר "הוא לא יאכזב אותך", באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 12 מיליון שקלים.
ענת גבריאל, סמנכ"ל חטיבת הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור ישראל: "תחום הטיפוח הינו אחד התחומים המרכזיים של פעילות יוניליוור בארץ ובעולם. כחברה מובילה בתחום, אנו מחויבים לחדש ולגוון כל העת תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו. בהיותנו חברה גלובלית עומדים לרשותנו מותגים מובילים, מבוססים וחזקים אותם אנו יכולים להציע לצרכנים בישראל. Rexona הינו אחד המותגים הוותיקים בעולם בתחום הדאודורנטים. אנו בטוחים כי השקתו בארץ תביא לידי ביטוי את העוצמה של יוניליוור העולמית וכי בדומה לעולם יכבוש לו מקום מרכזי בקטגוריה ויחזק את מעמדה של יוניליוור בכלל בתחום הדאודורנטים".
שוק הדאודורנטים בישראל מוערך ב-166 מיליון שקלים בשנה. את הקטגוריה מובילה יוניליוור המחזיקה בנתח שוק של 23.7% עם המותגים דאב ואקס, אחריה שסטוביץ המחזיקה בנתח שוק של 21.1% עם המותגים ספיד סטיק וליידי ספיד סטיק, קרליין/פרמגיס/נקה עם נתח שוק של 11.7% עם המותגים קרליין, טיטניום ואדם, פרוקטר אנד גמבל עם נתח שוק של 11.5% עם המותג ג'ילט ואחרים. (נילסן, כספי, רבעון ראשון 2010).
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "מותג Rexona הינו מותג הדאודורנטים המוביל בעולם. במחצית מהמדינות בהם פועל, ביניהן דרום אפריקה, מקסיקו, ברזיל, ארה"ב אוקראינה, שבדיה רוסיה ונורבגיה, מוביל המותג את המכירות בקטגוריה. אנו גאים לצרף אותו לנבחרת הדאודורנטים שלנו בארץ ובטוחים כי בדומה למדינות רבות בעולם, גם בארץ יבסס את מעמדו ויסייע לנו לבסס את מעמדנו כמובילי קטגוריית הדאודורנטים בישראל. Rexona מבטיח לצרכניו הגנה מצוינת. אנו בטוחים כי לאחר שהצרכנים יתנסו בו הם יצטרפו למיליוני המשתמשים בעולם המביעים בו אמון במשך שנים רבות".
אפקטיביות בלתי-מתפשרת עם טכנולוגיית ה-Body Responsive
יתרונם של המוצרים תחת המותג, הינו טכנולוגיה ייחודית - Body Responsive. במחקרים שערך המותג, זיהה צוות הפיתוח של Rexona כי הגוף מייצג שני סוגים של זיעה: זיעה הנובעת מחום וזיעה הנובעת ממתח נפשי. כל סוג נוצר בבלוטות שונות בגוף ולכן מייצר כימיקלים וריחות שונים. הנוסח הייחודית של Rexona מספקת מענה בכל מצב ולכל סוג זיעה בהתאמה לפיזיולוגיה של נשים וגברים. הרכיבים הפעילים בנוסחה, מעניקים ביטחון והגנה ממשית לאורך זמן כנגד הזעה וריח לא נעים.
בנוסף, ממבחני אפקטיביות שערך המותג בתנאים שונים ובקרב אלפי צרכנים, עולה כי רקסונה מפחית יותר מ-40% מהזיעה בתנאי מעבדה המחמירים ביותר (יעילות כפולה מתקן AP של ה-FDA העומד על הפחתה של 20%).
כמו-כן נבדקו המוצרים בתנאי חום קיצוניים ביותר של 58 מעלות (הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנמדדה אי פעם בכדור הארץ, בשנת 1922) ונמצא יעיל אף בתנאים אלה.
עם ההשקה מציג רקסונה סדרה של 24 דאודורנטים במגוון ניחוחות ובשלושה פורמטים:
  • 12 מוצרים המיועדים לגברים בניחוחות אקטיב, קוואנטום, אקסטרים וספורט המוצעים בפורמט ספריי, רול און וסטיק.
  • 12 מוצרים המיועדים לנשים בניחוחות כותנה, במבוק, טלק ומזין המוצעים בפורמט ספריי, רול און וסטיק.
מוצרי הספריי מוצעים במחיר של 21.99 שקלים למיכל בנפח 175 מ"ל, מוצרי הרול און מוצעים במחיר של 21.99 שקלים לדאודורנט בנפח 50 מ"ל ומוצרי הסטיק מוצעים במחיר של 24.99 שקלים לדאודורנט במשקל 50 גר'.
השקת המותג, תלווה בקמפיין רחב היקף תחת המסר "הוא לא יאכזב אותך" אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט, ופעילות ייעודית במגזר החרדי. סרט הטלוויזיה יעלה בערוצים 2 ו-10 למשך 5 שבועות.
אודות Rexona
Rexona פותח בשנת 1908 על-ידי רוקח אוסטרלי ואישתו. מאז התפתח המותג והפך למוביל בעולם עם היקף מכירות של 1.16 מיליארד אירו בשנה, בזכות טכנולוגיה ייחודית המעניקה ביטחון ואפקטיביות יוצאת-דופן. צוותי הפיתוח של המותג היו הראשונים שגילו את השפעת האדרנלין על הפרשות בלוטות הזיעה בבית השחי. שחרור אדרנלין בגוף עשוי לגרום לנו לזיעה ולריח לא נעים. הנוסחה הייחודית בנויה כך שמזהה את סוגי הזיעה השונים ומטפלת בהם בהתאם. חלקה של בלוטת הזיעה שמייצר את הזיעה נמצא 4 מ"מ מתחת לשכבת העור, רקסונה פועל על-ידי עצירת הזיעה בסמוך לעור.
Rexona משווק בלמעלה מ-30 מדינות (בחלקן תחת המותג SURE), אשר ביותר ממחצית מהן הינו המותג המוביל במכירות. מגוון המוצרים תחת המותג כולל סדרות ייעודיות לנשים, גברים ונערות צעירות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  13/07/2010   |   עודכן:  13/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי כהן
- הודעה מטעם ONLIFE
רתם קלינה
- הודעה מטעם ערוץ הילדים ואיגוד האינטרנט הישראלי
דן מוזס
- הודעה מטעם בנק יהב
מירה לוי
- הודעה מטעם מועצה אזורית רמת הנגב
יפעת רובינשטיין
- הודעה מטעם סלקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il