X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טמפו
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת טמפו, יצרנית ומשווקת המותג ג'אמפ Ice Tea, יוצאת בפעילות שיווקית בפייסבוק במסגרתה תעניק מסיבת בריכה מושקעת על גג מלון מרינה בתל אביב, בו נערכו לאחרונה צילומי הקמפיין הטלוויזיוני. היקף ההשקעה בפעילות כמיליון שקלים.
במסגרת התחרות נתבקשו הגולשים לפתוח EVENT בדף הפייסבוק ולהזמין את חבריהם למסיבה בסגנון ייחודי: מסיבת דוגמניות אפריקניות, מסיבה אורגנית ועוד. חמישה משתתפים עלו לשלב הגמר וכעת מעלים סרטונים בהם עליהם להסביר מדוע יש לבחור במסיבה שלהם.
המשתתף בעל הכי הרבה like ואשר יבחר על-ידי שופט, יזכה במסיבה שתיערך ב-27 ליולי. הזוכה יקבל הזמנות אותם יחלק בין חבריו שיגיעו בשלישי בערב למסיבת בריכה שתכלול די.ג'יי, וי.ג'יי, מסכי ענק, שתייה קלה ואלכוהול חופשי, סלקטורית, מאבטחים ועוד.
מסיבה נוספת תיערך ב-10 לאוגוסט, אליה יוזמנו הזוכים בתחרויות שונות שייערכו בדף המותג בפייסבוק. הזוכים יקבלו כרטיסים להם ולחבריהם לכניסה חינם למסיבת הבריכה שתתקיים גם היא במלון מרינה.
הפעילות נערכת לרגל השקת ג'אמפ Ice Tea, תה קר בשלושה טעמים: אפרסק, תפוח ולימון, השקה בו הושקעו כ-5 מיליון שקלים בפרסום, שיווק ופעילות קידום מכירות. כחלק מההשקה נפתח דף פייסבוק בשם "PARTEA - כל מה שקר בתל אביב" המעדכן על מסיבות שונות בתל אביב בחודשי הקיץ. הפעילות באמצעות קבוצת הדיגיטל WEBSENSE וקידום מכירות זהזה.
שולי אביבי, מנהלת תחום בריאות בטמפו, מציינת כי התחרות הינה חלק ממטרת המותג לייצר חדשנות וריגוש בקטגורית התה הקר. מיצוב ג'אמפ Ice Tea כמותג של אנרגיה טובה וכיף בא לידי ביטוי בפעילות השיווקית והתקשורתית בזכות פעילות ערה בדף הפייסבוק וקיום מסיבות בריכה מוטרפות.

תאריך:  22/07/2010   |   עודכן:  22/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il