חברת מי עדן הודיעה כי בחרה במשרד הפרסום ראובני פרידן לנהל את תקציב הפרסום של החברה. תקציב הפרסום של מי עדן עומד על שמונה מיליון דולר. לאחרונה נפרדה החברה ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי לאחר פעילות משותפת של חמש שנים.
בשמת שדה, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "כל המשרדים הציגו יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות מרשימות. ראובני פרידן, המשרד הנבחר, הציע את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכיה של מי עדן. אנו בטוחים בהצלחה המשותפת בעבודה עם ראובני פרידן ומודים ליהושע, גיתם וענבר מרחב שקד על השתתפותם ועל העבודה המצוינת שהציגו. אנו מודים לבאומן בר ריבנאי על חמש שנות עבודה משותפת ומקצועית, במהלכן זכינו במספר לא מבוטל של פרסים קריאטיביים ותפוקות מצוינות".
מי עדן הינה החברה הגדולה בתחום המים המינרלים בישראל, ומובילה את השוק מזה כ-25 שנים, באמצעות שתי חטיבות: "מי עדן עד אליך" - העוסקת בשיווק ישיר של כדי מי עדן בר לבתים פרטיים ולבתי עסק. החטיבה הנוספת, הינה חטיבת הבקבוקים לשוק החם והקר. מי עדן אוחזת בנתח שוק כללי של 45% בשוק המים המינרליים בישראל.
חברת מעיינות עדן נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמצאת בבעלות משפחת נפתלי והציבור.