חברת מי עדן המובילה את תחום המים המינרליים הטבעיים בישראל, ממשיכה גם השנה את מסורת הפעילות השיווקית הייחודית שלה לקראת החזרה לבית הספר.
החברה תשיק מהדורה מיוחדת של בקבוקים אישיים עם מקום מיוחד בו יכולים ילדי בית הספר והגן לרשום את שמם. בנוסף תקיים מתחם מיוחד באתר מי עדן שיאפשר לגולשים לעצב לעצמם תווית מיוחדת לבקבוקי מי עדן עם תמונת הילד.
המהדורה המיוחדת כוללת שישיות בקבוקים אישיים, בני 0.5 ליטר, עם סדרת תווית אישיות מעוצבות. בכל שישייה בקבוקים מעוצבים באיורים מעולם הילדים. כל הבקבוקים עם הפקק הייחודי למי עדן שנבחר על-ידי הורים כמתאים ביותר לילדים.
בנוסף הקימה מתחם חזרה ללימודים באתר מי עדן, עם מגוון פעילויות: עיצוב תווית מיוחדת לבקבוק בשילוב תמונה של הילד, הכנת מערכת סנדוויצ'ים, טיפים לשתייה נכונה ועוד.
בשמת שדה, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "מודעות הורים וילדים להעדפת שתיית מים גם מחוץ לבית הולכת וגוברת. יותר ויותר הורים מציידים את ילדיהם בבקבוקי מי עדן אישיים לבתי הספר ולגנים. אנו מאמינים כי השקת המהדורה המיוחדת הכוללת מקום לרישום אישי של שם הילד תגביר, תעודד ותקנה מודעות לילדים להרגלי שתייה טובים יותר!".
לקוחות מי עדן עד אליך יהנו מערכת חזרה לבית ספר - הכוללת מדבקות, מערכת שעות וטיפים לשתייה נכונה, שתצורף לכדי המים שיגיעו לבתים ובנוסף יוכלו לזכות במארז בקבוקים אישיים מהמהדורה המיוחדת של חזרה לבית הספר - מתנה, במסגרת פעילות שמקימת החברה באתר האינטרנט.
המהלך ילווה בקמפיין עיתונות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשקעה של 4 מיליון שקלים.