השף דוחול ספדי ממסעדת דיאנא המפורסמת בנצרת נבחר לפרזנטור במגזר הערבי של המותג האיטלקי דלונגי מבית ניופאן. השף דוחול יהווה שותף לפעילות השיווקית והפרסומית של המותג וממליץ על קו התנורים החדש שהשיקה דלונגי לאחרונה.
השף ילווה את הקמפיין הפרסומי לשוק הערבי בסיסמא: "סיכמנו! אין דלונגי אין אוכל" בשיתוף פעולה שכולל מודעות בעיתונות ומגזינים, תשדירי רדיו, אלמנטים בנקודות המכירה וספר מתכונים פרי עטו שהופק במיוחד לשיתוף הפעולה.
קו התנורים החדש מושק בשמונה צבעים כחלק מהטרנד העולמי של צבעוניות במטבח ולו תכונות המייחדות אותו מתנורים אחרים: דלת זכוכית נשלפת לניקוי יסודי, אוורור קדמי והיקפי, ציפוי אמייל, גוף גריל נע הניתן להורדה ותבניות תנור עמוקות.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של ניופאן: "החיבור לשף דוחול ספדי הינו צעד אסרטגי לקידום המותג דלונגי ולחיבור לצרכן הערבי. מדובר בצעד ראשון וארוך טווח להשקעה בשוק זה".
השף דוח'ול ספדי: "העבודה שלי מצריכה דיוק בפרטים הקטנים וחדשנות מתמדת. שיתוף הפעולה עם חברת ניופאן עבור מותג דלונגי האיטלקי הינו טבעי עבורי ומסב לי גאווה".
מאז 1993 השף דוחול הוא השף והבעלים של מסעדת דיאנה שהקים אביו ב-1959. דוחול זכה למוניטין על יכולתו הוירטואוזית לבישול מסורתי עם חידושים ייחודיים ואף הוזמן בשנת 2008 להתחרות בשף סטפאן בתוכנית קרב סכינים. על-פי סקר הגל החדש (5.10), בקרב בעלי הדעה, הדעות כלפיו חיוביות מאד: למעלה מ-50% תופסים אותו כאיש מקצועי ואמין.
קבוצת ניופאן פעילה בשוק הערבי מאז הקמתה ב-1986 ומשקיעה בו משאבים רבים. על-פי סקר שערכה חברת הגל החדש (5.10) נמצא כי שליש מהאוכלוסיה הערבית מכירה את ניופאן ומותגיה ו-71% מהצרכנים רוכשים תנורים, ובהם תנורי דלונגי, בחנות הנמצאת ביישוב ערבי. ניופאן מעריכה את גודל שוק התנורים ב-60-70 מיליון שקלים ושמה לה למטרה להגיע ל-15% מהשוק.