X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ניופאן
▪  ▪  ▪
השף דוחול ספדי [צילום: יח"צ]

השף דוחול ספדי ממסעדת דיאנא המפורסמת בנצרת נבחר לפרזנטור במגזר הערבי של המותג האיטלקי דלונגי מבית ניופאן. השף דוחול יהווה שותף לפעילות השיווקית והפרסומית של המותג וממליץ על קו התנורים החדש שהשיקה דלונגי לאחרונה.
השף ילווה את הקמפיין הפרסומי לשוק הערבי בסיסמא: "סיכמנו! אין דלונגי אין אוכל" בשיתוף פעולה שכולל מודעות בעיתונות ומגזינים, תשדירי רדיו, אלמנטים בנקודות המכירה וספר מתכונים פרי עטו שהופק במיוחד לשיתוף הפעולה.
קו התנורים החדש מושק בשמונה צבעים כחלק מהטרנד העולמי של צבעוניות במטבח ולו תכונות המייחדות אותו מתנורים אחרים: דלת זכוכית נשלפת לניקוי יסודי, אוורור קדמי והיקפי, ציפוי אמייל, גוף גריל נע הניתן להורדה ותבניות תנור עמוקות.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של ניופאן: "החיבור לשף דוחול ספדי הינו צעד אסרטגי לקידום המותג דלונגי ולחיבור לצרכן הערבי. מדובר בצעד ראשון וארוך טווח להשקעה בשוק זה".
השף דוח'ול ספדי: "העבודה שלי מצריכה דיוק בפרטים הקטנים וחדשנות מתמדת. שיתוף הפעולה עם חברת ניופאן עבור מותג דלונגי האיטלקי הינו טבעי עבורי ומסב לי גאווה".
מאז 1993 השף דוחול הוא השף והבעלים של מסעדת דיאנה שהקים אביו ב-1959. דוחול זכה למוניטין על יכולתו הוירטואוזית לבישול מסורתי עם חידושים ייחודיים ואף הוזמן בשנת 2008 להתחרות בשף סטפאן בתוכנית קרב סכינים. על-פי סקר הגל החדש (5.10), בקרב בעלי הדעה, הדעות כלפיו חיוביות מאד: למעלה מ-50% תופסים אותו כאיש מקצועי ואמין.
קבוצת ניופאן פעילה בשוק הערבי מאז הקמתה ב-1986 ומשקיעה בו משאבים רבים. על-פי סקר שערכה חברת הגל החדש (5.10) נמצא כי שליש מהאוכלוסיה הערבית מכירה את ניופאן ומותגיה ו-71% מהצרכנים רוכשים תנורים, ובהם תנורי דלונגי, בחנות הנמצאת ביישוב ערבי. ניופאן מעריכה את גודל שוק התנורים ב-60-70 מיליון שקלים ושמה לה למטרה להגיע ל-15% מהשוק.

תאריך:  30/08/2010   |   עודכן:  30/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il