X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ומה נעשה, אם חלילה, תצליח בכל זאת עם צ'לסי, למרות כל האמירות ה"לבביות" שלנו? על זה חשבת? כך מפקירים "חיילים" בשדה ההשמצות? השתגעת!!! רק לחשוב שנצטרך, אולי, לשבח את עבודתך, אנחנו מתחלחלים
▪  ▪  ▪

אוי יא גרנט, יא גרנט, איך יכולת לעולל לנו כזו אכזבה? ועוד לפני יום הכיפורים. להתמנות מאמן של מועדון כה מפואר כמו צ'לסי, ולהרוס כל מה שאמרנו עליך, כל הזמן. איזו בושה למדינה. אוי לה למדינה שכך מתנהגים מאמניה. לא שומעים לקול הפרשנים, המומחים והפרלמנט השכונתי. כך נוהג יהודי כשר למהדרין עם כל שונאיו? מנפץ מיתוסים שכמותך. בנינו לך תדמית שלילית, אכלנו את הקרביים שלך, השמצנו אותך, ולאחר כל אלה, יש לך עזות מצח לקבל מאברמוביץ את שרביט האימון של צ'לסי?
ומה נאמר עתה? מה נכתוב עליך? שעשית היסטוריה? אין לך טיפה של התחשבות בבריאותנו שנהרסה כאשר שמענו שהתמנית. כל מילות השבח שהושמטו ממילונינו, נצטרך עתה לאסוף אותן חזרה. ומילא להתחיל להתרגל למילים טובות, אך דווקא עליך? כל התוכניות שלנו היו להשמיץ. מה פתאום אתה מכריח אותנו לכתוב עליך טובות? רק עבור הבושה הזו, מן הראוי היה שביום הכיפורים תצום ותבקש סליחה מכל אלה שהשארת אותם בארץ מדוכאים מן ההישג הכה מזהיר שלך.
והנה לך כמה דברי אלוהים חיים, לא מן הסוג הזול של פרגון ואמירת שאפו. למד מאתנו, המומחים:
"המינוי של אברם גרנט למאמנה של צ'לסי מופרך. הוא איננו מבוסס ואין לו שום סימוכין. רומן אברמוביץ' קבע סטנדרטים חדשים בעולם הספורט ובתרבות הניהול שלו. בעצם זה לא אברמוביץ אלא הכסף שלו. בעל המאה הוא בעל הדעה. לי בוודאי שאין עם כך בעיה. אברמוביץ' הרי לא מינה כאן את המנכ"ל החדש של הקרייה הגרעינית בדימונה, אלא מאמן לקבוצה שממומנת בכספו הפרטי" [אבי רצון, NRG, 21.09.2007].
זה ניתוח אובייקטיבי ומלומד. אל תתייאש אברם מדברי רצון. הנה לך ניתוח עוד יותר מלומד: "בשבחי האטרקטיביות. ומה שבאמת מצחיק בסיפור הזה, מה שקורע מצחוק זה שכל הסכסוך בין אברמוביץ' למוריניו התחיל בגלל שהכדורגל של "המיוחד" לא היה מספיק אטרקטיבי לאוליגרך. אתם הבנתם את זה? אברמוביץ' חיפש מישהו שיושיע את צ'לסי מהשעמום של מוריניו ומצא את... אברהם גרנט. ואולי פנחס זהבי שכח לספר לאברמוביץ' על הבונקריזם הכפייתי של המאמן החדש שלו, על הכדורגל האלים והמכוער, על רגליים שנשברו בעקבות תדריכים טקטיים בחדרי הלבשה, על הריסה שיטתית של משחקי עונה בליגה הישראלית, על הישרדות בכל מחיר.
כנראה רומן גם לא יודע שגרנט מעולם לא ניצח משחק נגד קבוצה עדיפה במסגרת בינלאומית, שהניסיון הדל שלו מחוץ לישראל כולל שורה של משחקים בינוניים להחריד וכמה תוצאות תיקו לא משכנעות. האם רומן יודע שפסגת היצירה של גרנט היא אותו 0-0 משמים עם הנבחרת בצרפת? אה, כן, מעכשיו שבצ'נקו ישחק פעמיים בשבוע: גרנט, בניגוד למוריניו, ימלא את ההוראות האלו. בחודשים הקרובים הבעלים של צ'לסי יגלה שזהו היתרון היחידי של המאמן מפתח תקוה על קודמו בתפקיד" [אורי שאלתיאל, הארץ 21.09.2007]. המחבר גם מוסר לך איחולי הצלחה!!!
לא היו לך, עד עתה, הצלחות גדולות, לא עם קבוצות של ישראל ולא נבחרת ישראל. לא השכלת להביא לישראל את כל שחקני צ'לסי או בארסה. הסתפקת בשחקנים הטובים, תוצרת ישראל, לכן לא הצלחת. אתה המאמן היחידי בישראל שלא הצליח להביא את נבחרת ישראל לאליפות אירופה או למונדיאל. כל המאמנים האחרים בישראל מעוטרים תארים בינלאומיים שרק מאמנים גדולים יכולים להתהדר בהם. ואתה, יא גרנט, מעז להתפתות לחיזוריו של איזה אברמוביץ שאין לו מושג איך לנהל קבוצה.
כשקיבלת את ההצעה, מדוע לא התייעצת בעיתונאי הספורט הישראלים שמבקיעים בכל שבת גול? מדוע לא הפנית את אברמוביץ אל מנהלי הקבוצות שלנו, אל ההתאחדות לכדורגל, לקבל מהם איזו הצעה איך לנהל כדורגל? אברמוביץ, היהודון הזה שעשה כסף ולנו לא השאיר פרוטה, מה הוא חושב לעצמו, שיוכל גם לנו לקחת את הפרנסה? מי כמוך, יא גרנט, יודע כמה קשה לנו כאן בארץ לפרגן ולשבח. הרי מהשמצות אנו חיים.
ומה נעשה, אם חלילה, תצליח בכל זאת עם צ'לסי, למרות כל האמירות ה"לבביות" שלנו? על זה חשבת? כך מפקירים "חיילים" בשדה ההשמצות? השתגעת!!! רק לחשוב שנצטרך, אולי, לשבח את עבודתך, אנחנו מתחלחלים.
ואם תעבור את הקו האדום, לא נניח לך. נתחיל עם אישתך, צופית. נספר לכולם מהי מסוגלת לעשות בתור שחקנית ומגישת תוכניות בטלוויזיה. אם לא אתה, אז היא. מישהו חייב לסבול במשפחת גרנט.
וכך, ניתן היה להמשיך את הסיפור הישראלי הכה מוכר. אך נשאיר את מלאכת השלמת הסיפור לטוקבקיסטים. הם כבר יעשו את העבודה טוב.

תאריך:  25/09/2007   |   עודכן:  25/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך אכזבת אותנו יא גרנט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
במדינת ישראל לא יודעים לפרגן
תמר הר-פז  |  25/09/07 10:29
2
עיתונאים
יוסי כהן שור  |  27/09/07 19:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
היות שאני בעד מדינה יהודית ונגד ביטול חוק השבות, ונגד מכירת קרקעות הקק"ל לפלשתינים אזרחי ישראל, אני מכריז בזאת שאני גזען גאה
אביתר בן-צדף
הצבא ומערכת הביטחון מסכנים את הסביבה    הם משתמשים בבני-אדם לניסויים ללא שום בקרה
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
ביהמ"ש: "נישואין אינם שוללים מבני הזוג את זכותם לפרטיות זו כלפי זה, שכן הזכות לפרטיות עומדת לכל אחד מבני הזוג כלפי העולם כולו, לרבות כלפי בן זוגו"
ד"ר יובל ברנדשטטר
המחבלים המשוחררים הם המקור הטוב ביותר למודיעין אנושי
אפרי הלפרין
אוי לנו ואבוי לנו, אם אנחנו צריכים לחכות ליועץ המשפטי לממשלה על-מנת להחליט שאולמרט לא יכול לכהן בשום תפקיד בסקטור הציבורי!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il