X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כן, לפיד עומד בראש המחנה של העיתונות המגויסת, מחנה אשר רבים מאיתנו ציפו שיחוסל אחרי מלחמת לבנון השנייה, אך לו היו שואלים אותי, הייתי אומר להם שהמחנה הזה יפורק רק עם הסתלקותם מהבמה של הציבורית עיתונאי הצמרת אהוד אולמרט (במחנה) אמנון דנקנר (מעריב) דן מרגלית (חינמון כלשהו) טומי לפיד (מעריב) נחום ברנע (ידיעות אחרונות) ועוד כמה נגדים זוטרים המשרתים באותו מחנה
▪  ▪  ▪

כן, לפיד חושב שאסור לחקור את אולמרט, כי הדבר מפריע לתפקידו כראש ממשלה.
האיש הזה, אולמרט, ודרכיו הפתלתלות הידועות לכל, עליו ועל שכמותו כבר אמרו חכמנו "סוף גנב לתליה" והרי ברור היה שנפתולי דרכו של ראש הממשלה, יתגלו ויתפרסמו ככל שיעלה בסולם, ואנשים כאלה נוהגים להישאר לעולם בשולייתם, אך קרה מה שקרה, שרון נפל למשכב, השתן של חבורת העיתונאים דלעיל עלה להם לראש, והם עשו את טעות חייהם, החליטו לכבוש את הבסטיליה, כן הפיכה, הפיכה בזעיר אנפין.
יש איזה פתגם ערבי שאומר, שככל שהקוף עולה גבוה יותר במרומי העץ, כך רואים לו יותר טוב את התחת (קוף, להבדיל אלף אלפי הבדלות, כך פשוט אומר הפתגם ורציתי להשאירו באוטנטיות) ואלה העיתונאים האלה, שהתחת שלהם היה תמיד מכוער, זז להם משהו בראש, והחליטו לטפס לצמרת, ואנחנו - אכלנו את הלוקש הזה, וניזוקנו ללא תקנה - וככל שנתעכב בתיקון כן נינזק עוד ועוד.
ומאז אנחנו בסכנה קיומית, הראש שלנו עסוק בשטויות, כל הראשים שלנו עסוקים בשטויות, אם לא היתה חקירה הם היו עושים הרבה יותר שטויות חדשות (זה מדבק), החקירה קצת מעכבת את הרחבת הסרטן, כי סרטן בכזה עומק ובכזה היקף, לא ניתן ממש לעצור, אלא לעכב בפינות, על כל גרורה שמחסלים באמצעות החקירות וגופי הביקורת, צומחות שתי גרורות חדשות.
ומדוע שהחקירות תפרענה לראש הממשלה? הוא הרי בטוח בחפותו לא כן? אני אם היו חוקרים אותי על-כך שקניתי בית משומר (או אפילו כרוב משומר) והשפעתי על ההיתרים, היית אומר שיחקרו, חבל על זמנם אבל שיחקרו, אולי גם אני אצטרף לחקירה ואולי ביחד נמצא איזה בלטה השייכת לי ואוכל לתרום אותה לאיזה מוסד לילדים חולים? שווה, לא?
אבל אשמתו של אולמרט כל-כך מובהקת, כל-כך ברורה, בכל התיקים בהם הוא נחשד שאין לדעתי כל צורך לחקור, מלאה סאת הסירחון, אין ממש צורך להתקרב, כי הריח מגיע לשמיים. על הכנסת להדיח מיידית את ראש הממשלה, אחרת כל אחד מ-120 חברי הכנסת יחשד לדעתי כמפר את שבועת אמוניו לעם ולמולדת.
ואם יצפה באמת ראש הממשלה כי החקירה תצרוך מזמנו מעבר לסביר שהוא ממילא "מבזבז" על אוכל, שינה, אירוח, התארחות, שירותים וכו', אנא יאציל פורמלית ופומבית מסמכויותיו לשרים אחרים בממשלה על-מנת לפנות מזמנו, ואם לא יתפנה לו די זמן, אנא ילך לנשיא ויודיעו כי אינו יכול לספק את הסחורה, וכי הוא מתפטר מתפקידו.
ובל נשכח שעוד מעט יתחילו החקירות של וינוגרד, והחקירות הנגדיות, וחקירות הנגד נגד החקירות הנגדיות, והרי חברו של לפיד, עו"ד פורז, סגנו של מר לפיד במפלגתם, הוא זה שעתר - והוא זה שביקש כנראה בשם, או לפחות בידיעת ידידיו לפיד ואולמרט, לגזול מראש הממשלה את טיפת זמנו האחרונה, במטרה להגן על שמו הטוב (רכושו הפרטי) במקום לדאוג למדינה ולציבור.
למיטב ידיעתי, נושא הנבצרות לא קיים בחוק לגבי ראש הממשלה, שם מוטלת האחריות באופן ברור ומובהק על הממונה, היינו ראש הממשלה, ועל מאשר המינוי - שיכול גם להתירו - הכנסת, ומי מהם שיפר את אמוניו לעם ישראל, וישאיר בכהונתו ראש ממשלה אשר אינו יכול להתמודד עם מכלול הנושאים בהם הוא צריך לטפל, ויעדיף את ענייניו האישיים של ראש הממשלה על ענייני האומה, ייחשב בעיני כמפר אמוניו למדינה, ואצפה גם מהיועץ המשפטי לממשלה, להתייחס אליו ככזה.

תאריך:  01/10/2007   |   עודכן:  01/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הלפיד לפני המחנה
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
לולא אולמרט לפיד היה יושב בבית
לפיד זבל של אדם  |  1/10/07 18:04
2
לפיד
אזרח כועס  |  1/10/07 18:05
3
lapid go home
bell  |  1/10/07 19:12
4
לפיד ואולמרט אותה סחורה. חארה! ל"ת
חץ  |  1/10/07 20:37
5
הפוסל במומו פוסל
נגד עתונאים זונות  |  2/10/07 01:01
 
- על "פשעי" מרגלית במלחמה הזו
א.ה.  |  2/10/07 01:50
6
לא רק התקשורת אשמים ש"ס ליברמן
ירדנה  |  2/10/07 01:07
 
- תשובתך מתאימה לאיש תמים
א.ה.  |  2/10/07 03:15
7
רק הלפרין לבדו עיתונאי רציני ל"ת
הטובים לטייח  |  2/10/07 07:06
8
אל תאמין, אני מכיר אותו,
חבר של אפרי  |  2/10/07 07:20
9
כשלון ושמו לפיד הנפוח
קוראים כותבים  |  2/10/07 09:25
10
לפיד
חנן גודר  |  2/10/07 10:43
11
אורו של הלפיד כבה
היכן יש עוד אנשים  |  4/10/07 19:16
12
התפוח לא נפל רחוק מהעץ
זוכר ליאיר לפיד  |  5/10/07 01:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר דני לוסקי
כדי להבין את התפקיד המיוחד של הבריאות ההוליסטית יש צורך להשוותה לרפואה המדעית    בן-דב (2005): "כאשר אנו מדברים על ריפוי, אנו חייבים להתייחס לאדם השלם, ולא רק למרכיביו הנבדלים"
יצחק גאגולה
התנהגות התקשורת בפרשה המיוחסת ליו"ר האופוזיציה מר בנימין נתניהו כמי ששבר את השתיקה בפרשת התקיפה בסוריה צריכה להדליק נורה אדומה אצל אנשי התקשורת ההגונים
יצחק גאגולה
מדוע מרחיבה התורה כל כך במעשי האבות בספר בראשית, מבריית אדם הראשון ובסיפור מפעל חייהם של האבות הקדושים אברהם יצחק ויעקב?    מדוע לא החלה התורה ישר מציווי המצוות?
יהונתן דחוח-הלוי
בערוץ 10 מלמד הכתב הבכיר לענייני ערבים סנגוריה על ארגון החמאס וטוען לאי-מעורבותו בפעילות התקפית נגד ישראל    בניגוד מוחלט לטענות אלו מציג החמאס באתר האינטרנט שלו דוחות מפורטים של פעילות טרור נגד ישראל
ראובן לייב
מסעדת "דוזאן" החיפנית איננה רק גן-עדן קולינארי - היא גם מיפגש-תרבויות של ממש בין מזרח למערב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il