X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "בהצפר"
▪  ▪  ▪
מבין העבודות שזכו: עבדותה של לירון כהן [צילום: לירון כהן]

כל אחד מהזוכים יקבל במתנה
שלט לפרסום עצמי עבור 10 ימים
מתנת איגוד חברות הפרסום ו- JCDecaux
3 זוכים בתערוכת "פרסום זה טוב" פרויקט הגמר של מסלול הקופירייטינג. לירון כהן, קובי לוי ואלירן לזרוביץ נבחרו ל- 3 המקומות הראשונים ע"י חבר השופטים המכובד של איגוד חברות הפרסום, בכירי צמרת עולם הפרסום ורב קולות מצד בוגרים שבאו לחלוק כבוד למסיימים ולהצביע עבורם. תערוכת הגמר של מסלול הקופירייטינג של "הבצפר" הינה סיבה למפגש מיוחד של הענף בכירים, בוגרים אשר מגיעים לאתר את הכוכבים הבאים, הדור הבא של הפרסומאים.
הפרס לזוכים, שלט לפרסום עצמי עבור 10 ימים מתנת איגוד חב' הפרסום ומשרד הפרסום JCDecaux. 3 הזוכים; המקום הראשון - לירון כהן עם-"יד 8 רופא", מקום השני - קובי לוי עם "פרארי", מקום השלישי- אלירן לזרוביץ עם "פיקדילי בליקדילי כל אחד מהם ייהנה מפרסום על גבי שילוט ברחבי תל אביב .
"הבצפר" נרתם למשימת קידום ענף הפרסום והקדיש את פרויקט גמר מסלול הקופירייטינג לחיזוק התדמית החיובית של עולם הפרסום תחת הכותרת "פרסום זה טוב". מטרת הקמפיין הגברה וחיזוק האהדה לפרסום. חיזוק הדימוי החיובי של המקצוע והפיכתו למותג נחשק, החדרת המודעות בקרב הציבור כי מדובר במקצוע איכותי המשלב אפשרויות פיתוח והתקדמות. הקמפיין הינו תוצר של דעות שליליות, ביקורות בקרב הציבור התופסות את הפרסום כמטרד שמקיף ורודף את הצרכן בכל מקום ואף נתפס כאחראי לכל הרעות החולות של החברה המודרנית.
ורד בטש סמנכ"ל השיווק של הבצפר ומנהלת הקורס:" אנו מברכים את הזוכים על העבודות המוצלחות ושמחים לקדם את נושא הפרסום והטוב שבו באמצעות עבודותיהם. בעידן בו פיתוחים טכנולוגים ומתן שירותים חדשניים הם הבסיס לחברה מתקדמת ומודרנית, חשוב להבהיר את חשיבות הנושא ולכן החלטנו להירתם לקידום הדימוי החיובי. הסטודנטים המסיימים הציגו עבודות יוצאות דופן כל אחד לפי ראייתו אך כמו בכל תחרות חייב להחליט על המנצחים עם כל הקושי. "הבצפר" מברכים את הזוכים ואת הבוגרים כולם".

תאריך:  20/09/2010   |   עודכן:  20/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il