X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שופרסל
▪  ▪  ▪
אפי רוזנהויז מעניק את התרומה בסך 1 מיליו ש"ח לפרופסור אליעזר רובינזון, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן [צילום: ישראל הדרי]

פרופ' אליעזר רובינזון, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן, ואפי רוזנהויז, יו"ר מבצע הקש בדלת לשנת 2010 - 2011, הכריזו היום במסיבת עיתונאים על פתיחת מבצע ההתרמה השנתי ה- 50 של האגודה למלחמה בסרטן, שפעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור וללא מימון מתקציב ממשלתי כלשהו.
אפי רוזנהויז, נשיא ומנכ"ל שופרסל מקבוצת אי.די.בי ברונפן פישר, העניק היום בשם הקבוצה תרומה בסך 1 מיליון ₪ לפרופסור אליעזר רובניזון, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן
פרופ' אליעזר רובינזון, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן ציין כי: "מספר המחלימים ממחלות הסרטן הולך וגדל משנה לשנה, בזכות הגילוי המוקדם והטיפולים החדישים. ניתן למנוע כ-65% ממקרי המוות ממחלות הסרטן, על ידי הימנעות מעישון, מחשיפה בלתי מבוקרת לשמש, באמצעות שמירה על תזונה נכונה ומשקל גוף תקין ועל ידי ביצוע פעילות גופנית סדירה. אימוץ סגנון חיים בריא יותר יאפשר שיפור משמעותי בבריאותנו ויסייע לנו במניעת מחלות הסרטן השכיחות. חשוב לציין, כי ביצוע בדיקות לגילוי מוקדם של מחלות רבות עשוי להביא לשיעורי ריפוי גבוהים ביותר. מחקרים רבים מצביעים בוודאות על גורמי סיכון המעלים את שיעור החולים במחלות הסרטן, לעומת גורמים המגינים על גופנו מפניהן, מפחיתים את הסיכון לחלות בהן, ואף מונעים אותן"
אפי רוזנהויז, יו"ר מבצע הקש בדלת 2010-2011 אמר בארוע: " מבצע "הקש בדלת" הוא חלק מההוויה הישראלית במשך למעלה מ - 50 שנה. עוד בהיותי נער מתבגר, תלמיד תיכון, זכיתי לקחת חלק ולהתנדב במבצע "הקש בדלת" - וכעת יש לי את הזכות לכהן כיו"ר של מבצע התרמה חשוב זה.
שופרסל, מקבוצת IDB וקבוצת ברונפמן פישר, מעורבת בנתינה ובהוויה הישראלית במשך 51 שנים. השנה אנו מחזקים את השותפות ארוכת השנים עם האגודה למלחמה בסרטן ובנוסף לפעילות ההתרמה של לקוחות בקופות סניפי הרשת, החלטנו לתרום סכום של 1 מליון ש"ח לאגודה למלחמה בסרטן.
כמובילי דעה ובעלי יכולת השפעה ושינוי חובה עלינו לעשות הכול על מנת לעזור ולהציל חיים, להפחית את מספר החולים ולשפר את איכות חייהם של המטופלים ובני משפחותיהם.
מעל במה זו חברי הקהילה העסקית אני קורא לכם לתרום בנדיבות לאגודה למלחמה בסרטן.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הדגישה כי: "האגודה למלחמה בסרטן משקיעה מדי שנה כ - 7 מליון שקלים במימון מחקרים של רופאים וחוקרים מישראל בתחום המלחמה בסרטן. המחקרים שנמצאו מתאימים על ידי ועדת המחקר של האגודה, עוסקים במגוון תחומי הסרטן השונים כגון, מחקרים קליני, בהשתתפות חולים, מחקרים בסיסים במעבדה, מחקרים המשלבים אספקטים קליניים, תרבותיים וחברתיים, מחקרים אפידמיולוגים של איסוף נתונים מהשטח וכן מחקרים גנטיים. האגודה למלחמה בסרטן מאמינה כי למחקר הסרטן אין גבולות גיאוגרפיים והשקעה במחקר היום עשויה להתגבש לכדי פריצת דרך טיפולית תוך מספר שנים ועל כן היא משקיעה משאבים בקידום המחקר במטרה למצוא מענים טובים יותר למניעת המחלה ואבחונה כמו גם לשיפור משמעותי של אפשרויות הריפוי מן המחלה, ולסייע בשיפור איכות חיי החולים".

תאריך:  05/10/2010   |   עודכן:  05/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il