X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לוקסאוטיקה ישראל ואירוקה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

הקמפיין יכלול פרסום באינטרנט, מיתוג חנויות הרשת, וחלונות ראווה ייחודים בתלת מימד בפריסה ארצית עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בחצי מיליון שקל.
לדברי נועה ישר-אל, מנהלת השיווק של "לוקסאוטיקה ישראל":
בחרנו להתמקד בקטגוריית העדשות המקטבות (POLARIZED LENSES) של RAY BAN, מותג משקפי השמש המוביל בעולם, בשל הצורך ההולך וגובר בהגנה מקסימלית מפני קרני השמש המזיקות. הקהל הישראלי מאמץ בחום מוצרים בעלי ערך מוסף טכנולוגי ואין לנו ספק שהוא ימצא בקטגוריה הזו מענה מדויק!"
לדברי נעמי רודיך, מנהלת השיווק של "אירוקה": "אנו שמחים לקדם את משקפי השמש Polarized Lenses Ray Ban, שמתאימים לפלח שוק גדול של צרכנים. קטגוריה זו מתאימה במיוחד עבור קהל הנהגים בישראל, שנמצא בדרכים שעות רבות ובעזרת העדשות המקטבות ייהנה מראייה חדה ונקייה, ללא השתקפויות וסנוור!"
"לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה הרשמית של "לוקסאוטיקה" העולמית, ו"אירוקה", רשת משקפי השמש המובילה בישראל, עולות לראשונה בקמפיין משותף לקידום RAY BAN POLARIZED LENSES.
הקמפיין יכלול פרסום באינטרנט, מיתוג חנויות הרשת, וחלונות ראווה ייחודים בתלת מימד בפריסה ארצית. הקמפיין יעלה בתאריך ה-27/10 ויימשך כחודש, בעלות של כחצי מיליון ש"ח.
מסרי הקמפיין מעבירים את המידע כי קרני אור מקטבות
(POLARIZED LIGHT) נוצרות כתוצאה ממגע עם משטחים כגון כביש/אספלט, חול (חוף הים), משטחי קרח וכו'.
קרן האור "נשברת" בזוית מסוימת במשטח וגורמת לסנוור והשתקפויות. העדשות המקטבות של RAY BAN מבוססות על פילטר המוטמע בין שכבות העדשה השונות, ומסנן את הקרניים הללו, כך שבאמצעות העדשות הייחודיות מתאפשרת ראייה חדה ונקייה.
משקפי השמש בקטגוריית RAY BAN POLARIZED LENSES נותנים מענה לקהל רחב של נהגים שמעבירים שעות ארוכות במהלך היום על הכבישים ונתקלים לא אחת בתופעות של סנוור והשתקפויות.
בתקופת הקמפיין תציע רשת "אירוקה" מתנה אטרקטיבית לרוכשי משקפי שמש בקטגוריית RAY BAN POLARIZED LENSES: דיבורית בלוטות' לרכב, להשלמת חווית הנהיגה.
טווח מחירי המודלים: 900-1,600 ש"ח.
על המותג Ray-Ban
המותג "Ray-Ban", החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1930. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי ""Ray-Banידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים.
אודות "לוקסאוטיקה ישראל"
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, שאנל, בולגרי, ורסאצ'ה, פראדה דולצ'ה גבאנה , פרסול , ווג ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.
אודות "לוקסאוטיקה" העולמית
לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-120 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. עם קבלת הזיכיון לשיווק מותגי דונה קארן ו-DKNY דיווחה חברת לוקסאוטיקה העולמית כי צופה להכנסה של 70 מיליון יורו ממכירות המותגים במהלך שנת הפעילות הראשונה בעולם. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-3.2 מיליארד דולר.
אודות "אירוקה"
אירוקה הינה הרשת הגדולה בישראל לשיווק משקפי שמש, והינה היחידה אשר מתמחה בשיווק משקפי שמש בלבד. אירוקה מונה כיום למעלה מ- 55 חנויות ברחבי הארץ ומציעה קולקציות של מותג הבית אירוקה eyeWear לצד קולקציות של מיטב המותגים הבינלאומיים ובהם EMILIO PUCCI, FENDI, Calvin Klein, ck, Carrera, Emporio Armani, Giorgio Armani, Gucci, Yves Saint Laurent, DOLCE&GABBANA, Julbo, OAKLEY, Prada, RAY-BAN, RUDY PROJECT ,VERSACE

תאריך:  26/10/2010   |   עודכן:  26/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
- הודעה מטעם ג'ון ברייס הדרכה והטמעה
דיקלה חנן
- הודעה מטעם ניסו רהיטים
טל דקל
- הודעה מטעם לילית קוסמטיקה
אבי שושן
- הודעה מטעם המרכז הרפואי תל-אביב
אטלי פורת
- הודעה מטעם ניו- פארם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il