חברת התרופות נוברטיס קונסיומר ישראל, עולה בימים אלו בקמפיין פרסום, לתכשיר וולטרן אמולג'ל, באמצעות משרד הפרסום EXPERT מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. שווי הקמפיין מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים.
הסלוגן אשר יוביל את קמפיין הפרסום הינו - "וולטרן אמולג'ל ליהנות מהתנועה" והוא יתמקד בתשדירים בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9, מודעות בעיתונות הארצית, החרדית, הרוסית ובתשדירי רדיו ושילוט חוצות במגזר הערבי. כפרזנטור הקמפיין נבחר - ד"ר צבי גורן, מומחה בכירורגיה אורטופדית ורפואת ספורט הממליץ על התכשיר.
וולטרן אמול ג'ל הינו תכשיר יעיל לטיפול מקומי בכאבי גב, שרירים תפוסים ודלקות פרקים, מסייע בהקלת הכאב והדלקת הודות להרכבו הייחודי המכיל חומר פעיל שחודר במהירות לתוך רקמת השריר או למפרק. לוולטרן אמולג'ל יותר מ-400 מיליון משתמשים בכל העולם, כבר למעלה מ-20 שנה.
חברת Novartis הינה אחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ-44 מיליארד דולר, 100,000 עובדים ופעילות בכ-140 מדינות ברחבי העולם.
מוצרי החברה כוללים, בין השאר, את המותגים המובילים בתחומם: "אוטריווין" לטיפול בנזלת ואף סתום, "למיסיל" לטיפול בפטרת כף הרגל, "פניסטיל ג'ל" להקלה מיידית של עקיצות וגירודים, "וולטרן אמולג'ל" להרפיית שרירים תפוסים ואזורים מודלקים, "בנפייבר" אבקת סיבים תזונתיים, "פרוקטו גליבנול" לטיפול בטחורים, "ויטה מרפן" לטיפול בפצעים וכוויות, ועוד.