Oreo, מותג עוגיות הסנדביץ' המוביל בעולם ובישראל, מבית קראפט פודס - תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, יוצא בשיתוף-פעולה ופעילות ייחודית סביב התוכנית הפופולרית בערוץ 10 - היפה והחנון.
במסגרת השיתוף-פעולה, יוקם מתחם ייחודי, באתר התוכנית ב-NANA10, במסגרתו יתבקשו הצופים להעלות תמונות המדגימות "טקס אכילת עוגיות אוריאו. התמונות הנבחרות יזכו את יוצריהם בפרסים.
עוגיית אוריאו, כאמור העוגייה הנמכרת ביותר בעולם, מבודלת ומתאפיינת בזכות טקס האכילה הייחודי שלה - הפרדת שני חלקי העוגייה - ליקוק הקרם העשיר שביניהם - טבילת העוגיה בכוס חלב ואכילתה. סביב הטקס הייחודי, נערכות בעולם, מגוון תחרויות אינטראקטיביות מצליחות מאוד, המבקשות מהגולשים לתת פרשנות משלהם לטקס אכילת אוריאו. פעילות זו, שרצה בעולם (בעיקר בארה"ב ובאירופה) במשך שנים, והסרטונים המפתיעים שהגולשים מעלים, היא אשר הביאה, בין השאר, לכך שדף הפייסבוק של מותג אוריאו הינו במקום השלישי בעולם במדד הפופולריות.
כאמור, כעת מתחילה פעילות דומה בישראל ומלבד הנראות והפעילות במתחם היפה והחנון תלווה הפעילות בקמפיין טלוויזיוני, בקמפיין רשת ופעילות קד"מ ענפה. בסך-הכל תשקיע קראפט פודס ישראל בשיתוף-פעולה ובקמפיין כ-1.2 מיליון שקלים.
ניר איצקוביץ, מנהל שיווק קראפט פודס ישראל: "לעוגיית אוריאו, בישראל ובעולם, יש ייחודיות הבאה לידי ביטוי בעובדה שבעת אכילת העוגייה, אתה לא נהנה רק מן הטעם הנפלא, אלא בעזרת הטקס שלפני האכילה, אתה יוצר לעצמך חוויה שלמה ומפתיעה כל פעם מחדש. את החוויה הזו אנו רוצים למנף גם בישראל ושיתוף-פעולה עם במה נצפית, כמו התכנים של היפה והחנון - יביאו אותנו למטרה זו".