הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"תנו לעבוד. שלוזון יחליט בסוף הקמפיין"

צפו במאמן הלאומי לואיס פרננדס מבהיר שלא אהב את התבטאויות יושב ראש ההתאחדות לפיהן אלי גוטמן סומן כיורשו עוד בטרם הסתיים הקמפיין: "לא ביקשתי לאמן כאן. לא מרוצים? תגידו לי''

מוטי פשכצקי וגבריאל היידו  30.01.11 - 17:45

תאהבו את לואיס פרננדס או תשנאו אותו, אתם מוכרחים להודות שהקדנציה שלו פה לא ממש פשוטה. נבחרת ישראל אמנם לא נראית טוב עד כה וממש לא הרשימה בקמפיין מוקדמות יורו 2012, אבל לא בטוח שהביקורות שסופג המאמן הלאומי פרופורציונליות. שוב, תחליטו אתם.

  • הראיון המלא עם פרננדס: במהדורת הלילה של חדשות הספורט ביום שני

כך או כך, פרננדס שמע בשבוע האחרון על ההדים שעורר הבוס שלו אבי לוזון באשר לזהות המאמן הבא. כזכור, יו"ר ההתאחדות הכריז כי אלי גוטמן יהיה מחליפו של הצרפתי על הקווים ברמת גן, ולא קשה לנחש עד כמה לא אהב המאמן את ההתבטאויות בתקשורת.

"זה לא לואיס שהגיע מיוזמתו לישראל אלא באו לחפש אותי בפריז כדי שאבוא לאמן אם אני מעוניין", אמר פרננדס בראיון שישודר מחר במלואו במהדורת הלילה של חדשות הספורט. "עכשיו תנו לי לעבוד בשקט ולעשות את העבודה שלי. אתם לא מרוצים? תבואו ותגידו לי, זה מאוד פשוט, אין בעיה".

"אם אני שמח שאבי לוזון אמר אמר את זה? כן ולא", הוסיף המאמן הלאומי. "מה הבעיה? שיש לו מאמן שעובד ומנסה להשיג משהו. אחר כך בעוד שנה, אחרי המוק', נראה איפה אנחנו ומה מצבנו. ואז שיקבל את ההחלטה, לא עכשיו".