X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מדטרוניק
▪  ▪  ▪
[צילום: מאגר מדטרוניק]

מדטרוניק, החברה המובילה בטכנולוגיות רפואיות בישראל ובעולם, הודיעה היום על מסע כלל עולמי לגיוס רצים המשתמשים בטכנולוגיה רפואית שייקחו חלק בתוכנית "Global Heroes" השנתית של מדטרוניק המתקיימת בארה"ב זו השנה השישית.
החברה תבחר עד 25 רצים שיקבלו כרטיס השתתפות להם ולאורח נוסף במרתון הערים התאומות ("Twin Cities Marathon") או במרוץ TC10 Mile של מדטרוניק וכן חבילת נסיעות הכוללת כרטיסי טיסה למינסוטה ל"גיבור העולמי" שנבחר ואורחו.
מרתון הערים התאומות השנתי של מדטרוניק יתקיים בסוף השבוע של ה-30 בספטמבר עד 2 באוקטובר 2011. המועד האחרון להגשת בקשות ל-Global Hero הוא 15 באפריל 2011.
תוכנית Global Heroes היא יוזמה משולבת של Twin Cities In Motion, מארגני מרתון Twin Cities וקרן מדטרוניק אשר מטרתה להעלות על נס את הרצים מרחבי העולם הנושאים מכשור רפואי כלשהו.
בנוסף לקבלת כרטיסי הכניסה להשתתפות במרוץ והוצאות הנסיעה, קרן מדטרוניק תתרום 1,000 דולר לארגון חולים ללא כוונת רווח העוסק בחינוך ותמיכה באנשים באותו מצב רפואי כמו ה-Global Hero.
רצים המבקשים לזכות במעמד Global Hero, צריכים להשתמש בטכנולוגיה רפואית המטפלת באחד מקטגוריות המחלה הבאות: מחלת לב, כאב כרוני, הפרעות בעמוד השדרה או הפרעות נוירולוגיות, גסטרו-אנטרולוגיות או אורולוגיות. מכשור רפואי המאפשר הגשת בקשה לתוכנית "הגיבורים העולמיים" Global Hero כוללים: כל קוצב לב או ICD, קוצב לב משולב בדפיברילטור מושתל, כל התקן בעמוד השדרה, כל התקן נוירולוגיה שהוא, משאבות אינסולין מכל סוג שהוא וכל מסתם לבבי שהוא. כל הרצים הנושאים מכשור רפואי העומד בדרישות מוזמנים להגיש בקשה, מבלי להתחשב בזהותו של יצרן המכשור הרפואי על-מנת להגיש בקשה או להמליץ על מועמד למעמד Global Hero של מדטרוניק לשנת 2011, היכנסו ל-medtronic.com/globalheroes.
המועד האחרון להגשת הבקשות הוא 15 באפריל 2011. הרצים ייבחרו בידי ועדה של Twin Cities in Motion. ההשתתפות בתחרות מותנית בתנאים מסוימים ועל מגישי המועמדות להקפיד לדון עם רופאם בהשתתפות בתחרות.
"מאז שהשקנו את מרתון הערים התאומות ואת מרוץ TC10 Mile של מדטרוניק, השתתפו באירוע זה יותר מ-100 ספורטאים מדהימים מרחבי העולם, בהם הרץ האמריקני האגדי אלברטו סאלאסר, הנושא קוצב לב המשולב בדפיברילטור", אמר ד"ר סטיב אוסטרלי, סגן נשיא בכיר לרפואה וטכנולוגיה בחברת מדטרוניק ורץ מרתון ותיק בעצמו. "ספורטאים אלה הם דוגמה דינמית לאופן שבו אנשים הסובלים מבעיה רפואית כרונית יכולים לנהל חיים מלאים ופעילים ואף להעניק השראה לאנשים אחרים".

תאריך:  10/03/2011   |   עודכן:  10/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד קויטל
- הודעה מטעם בי"ח בילינסון
ליהי שדמון
- הודעה מטעם עיריית ירושלים
ענת
- הודעה מטעם רשת כפר השעשועים
ליאת רהב
- הודעה מטעם מרכז אלבאום למצוינות אישית
יעל בנגו
- הודעה מטעם אתר אי זי גו ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il