חברת AHAVA מעבדות ים המלח, עולה בקמפיין טלוויזיה תחת הסיסמה MY SKIN REBORN, ומשיקה את סדרת EXTREME למיצוק עור הפנים ולהפחתת עומק הקמטים.
הקמפיין, שעלותו מוערכת ב-3 מיליון שקלים, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, ותוביל אותו הפרזנטורית החדשה של המותג - תהילה ריץ'.
הקמפיין התדמיתי מציג את הסיסמה החדשה של המותג, MY SKIN REBORN, המשקפת את התחושה של כל מי שטובל במי ים המלח ונחשף לקסם המינרלים, תחושה שהעור 'נולד מחדש'.
במסגרת הקמפיין, משיקה AHAVA את סדרת EXTREME למיצוק עור הפנים ולהפחתת עומק הקמטים. מוצרי הסדרה מבוססים על שילוב סינרגטי של מינרלים מהמקום הנמוך ביותר בעולם - ים המלח - ותמציות צמחים מהמקום הגבוה ביותר בעולם - הרי ההימלאיה. פיתוח הסדרה, שנמשך למעלה מ-5 שנים, מהווה פריצת דרך בתחום מיצוק העור.
אוהד ברגר, מנהל התקשורת השיווקית בחברת AHAVA: "במסגרת השינוי במיצוב המותג ותהליך המיתוג מחדש, החלטנו לראשונה לפנות לפרסום בטלוויזיה. הקמפיין יעלה לראשונה בישראל, ובמהלך החודשים הקרובים גם בארה"ב ובאירופה".
הקמפיין יעלה בסוף מרס, באמצעות משרד הפרסום
באומן בר ריבנאי.
צלם - אייל נבו
במאי - גיא שגיא
מנהל תקשורת שיווקית - אוהד ברגר
סמנכ"ל אסטרטגיה - דיויד קוסמין
ארטדיירקטורית - מירי פטרנקו
מפיקה - גלי שטרקמן
ראש קבוצה - מאיה סלומון
תקציבאית - ליאור גביש