X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת פלאפון פותחת לראשונה בסלולר הישראלי שירות תוכן ללקוחות כל החברות. במסגרת זו, החלה השבוע פלאפון להציע אתMUSIX - קטלוג המוזיקה הגדול בישראל, ללקוחות כל החברות, הן ממכשיר הסלולר שלהם והן באתר.
השירות מאפשר הורדת שירים והאזנה לכ-750 אלף שירים במודל של האזנה ללא הגבלה, כאשר בשלב ראשון יושק על-גבי פלטפורמת האנדרואיד, המבוססת מערכת הפעלה של גוגל, במכשירי סמסונג גלקסי S בטבלט של סמסונג - גלאקסי טאב, וכן במכשירי X10 ו-X8 של סוני אריקסון. בשבועות הקרובים, יושק השירות גם במכשירים בעלי מערכות הפעלה נוספות כדוגמת JAVA וסימביאן, בדומה לשירות המוצע כיום ללקוחות פלאפון.
לקוחות כל החברות, בעלי מכשירים תומכי אנדרואיד, יכולים להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות של האנדרואיד - ה-MARKET החל מהיום. האפליקציה ניתנת להורדה חינם, גם באמצעות WI-FI. עלות השירות הכולל בסלולר ובאתר הינה 19.9 שקלים בחודש, ללא התחייבות. התשלום נעשה בכרטיס אשראי באמצעות דף מאובטח באפליקציה או באמצעות אתר MUSIX.
גיא באומן, סמנכ"ל התוכן בפלאפון: "אסטרטגית התוכן שאנו מובילים בשנים האחרונות בהצלחה, מתמקדת בחווית המשתמש, כאשר כל המוצרים שאנו משיקים מתבססים על חווית לקוח כערך מרכזי. MUSIX הגדיר מחדש את חוקי המשחק והינו אחד מפלטפורמות המוזיקה פורצות הדרך ברמה עולמית יחד עם שירותים כמו Spotify או Rhapsody".
"הצלחת MUSIX נובעת משילוב של מספר מרכיבים: מודל של 'צרוך כפי יכולתך' המותאם במיוחד לצריכת מוזיקה דיגיטלית, ממשק משתמש מתקדם ונוח לשימוש, מכשירים מתקדמים התומכים בחווית מוזיקה עשירה וסינכרון אוטומטי בין האינטרנט למכשיר הסלולרי. גם המודל העסקי מקדם את תעשיית המוזיקה על כל גווניה ומעודד צריכת מוזיקה חוקית. כל אלו הביאו ל-150 אלף שגרירים של שירותי המוזיקה שלנו, אותם אנו רוצים להנגיש היום לציבור הרחב", הוסיף באומן.
MUSIX הוא קטלוג המוזיקה הגדול בישראל, המונה כ-750 אלף שירים, מתוכם כל קטלוג המוזיקה העברית המונה כ-50 אלף שירים, וכן עשרות אלפי אלבומים ומיטב האמנים מהארץ ומחו"ל, במגוון ז'אנרים. השירות פותח על-ידי אנשי פלאפון והחברות הישראליות E-WAVE ,TRIPLAY ובלורה, ומונה כיום למעלה מ-150 אלף לקוחות.
פלאפון חתומה על הסכמים עם חברות המוזיקה הגדולות בארץ ובעולם בהן: Universal Sony BMG ,EMI Warner ,Beggars Group ,The Orchard ,ECM, הליקון, הד ארצי, NMC, התו השמיני, פונוקול, לב העולם, mBOX ,IEM ,EMI Arabia ,Teta, הפקות המזרח הפי"ל, אינטרסטול, New Sound, ועוד.
ניתן להאזין ב-MUSIX לעשרות ז'אנרים, בהם: פופ ורוק, קלסיקה ישראלית, מוזיקה ים תיכונית, מוזיקה מסורתית, מוזיקה אלטרנטיבית ומוסיקת ילדים, דאנס, היפ הופ, רגאיי, מטאל, רוק כבד, אולדיז, מחזות זמר ופסי קול, טראנס, קלאב, האוס, אלקטרוני, מוסיקת עולם, מוזיקה ערבית, ג'אז ובלוז ומוזיקה קלאסית.
הז'אנרים ערוכים על-ידי עורכי מוזיקה מתעשיית המוזיקה, שמרכיבים מגוון רשימות השמעה מומלצות לבחירת הלקוחות. בין האמנים אותם ניתן לשמוע ב-MUSIX: מייקל ג׳קסון, ריהאנה, אבבא, אלטון ג׳ון, בריטני ספירס, בלק אייד פיז, ג'אסטין ביבר, glee, ג'ניפר לופז, ליידי גאגא, אנריקה איגלסיאס, אשר, פינק ועוד.

תאריך:  31/03/2011   |   עודכן:  31/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il