X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת JCDecaux
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת JCDecaux בחרה את הרכב השופטים אשר ירכיבו את ועדת השיפוט בתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות 'ברל'ה 2011'. ועדת השיפוט תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון שני שוברים בשווי 1500 יורו כל אחד לחופשה ברשת קלאב-מד העולמית. השופטים שנבחרו הם: גדעון עמיחי - מנכ"ל שלמור אבנון עמיחי, יורם לוי - סמנכ"ל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, גיא בר - סמנכ"ל קריאייטיב גיתםBBDO , רוני שניידר - סמנכ"ל קריאייטיב גלר נסיס, עדו קריב - סמנכ"ל קריאייטיב יהושע TBWA, יגאל בראון - מנכ"ל איגוד חברות הפרסום.
בתחרות 'ברל'ה 2011' מזמינה JCDecaux צוותים אשר יורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על-ידי משרדי פרסום בארץ לייצר ולהציג את יצירותיהם בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם. את ההצעות לפרסומת ניתן לשלוח לא יאוחר מתאריך 01.05.2011 על-פי התקנון שנמצא באתר החברה בכתובת www.JCDecaux.co.il. תוצאות התחרות יוכרזו במסגרת טקס 'קקטוס הזהב' אשר יתקיים ב-25 במאי במלון הילטון.
חברת JCDecaux החלה במסורת התחרות לפני כ-8 שנים בפריז בה ממוקמים משרדי החברה וכיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן פועלת JCDecaux. מטרת התחרות היא לגלות כישרונות ורעיונות חדשים בתחום פרסום חוצות וכתוצאה מכך, לסייע למשרדי בפרסום בהגדלת נתח התקציב המופנה לפרסום חוצות בקרב לקוחותיהם.
הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים את המפרסמים בחבילות פרסום במתקני JCDecaux כאשר הפרסומת שתקטוף את המקום הראשון תזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של כ-80,000 ₪. הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 ₪. הצוות שיזכה במקום השלישי יקבל חבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 30,000 ש"ח.
פיליפ רו, מנכ"ל חברת JCDecaux ישראל: " מדיה זו, היא למעשה אמצעי הפרסום היחיד המאפשר פנייה לכלל הציבור. אנו שמחים כי בכירי עולם הפרסום בישראל בחרו לקחת חלק בתחרות זו ובטוחים כי הצוותים הקריאטיביים יעמידו בפני השופטים עבודות מקוריות אשר יקשו על הבחירה במקומות הראשונים".
בשנת 2010, השנה הראשונה לתחרות בארץ, התחרו 35 צוותים ממשרדי הפרסום המובילים בארץ. את המקום הראשון גרפו צוות הבנות מירב פלד ותמי לשם ממשרד הפרסום גיתם BBDO עם פרסומת לשקיות אשפה 'ניקול'. במקום השני זכו שרון רפאל ומרון ששון משלמור אבנון עמיחי Y&R עם פרסומת לקלירקס ג'ל רפואי לטיפול בחצ'קונים. במקום השלישי זכה צוות הבנות מירב פלד ואלינה אורצקי שוב מגיתם BBDO עם פרסומת לרשת מכוני הכושר 'הולמס פלייס'.
אודות JCDecaux:
חברת JCDecaux נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-56 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה הינה חברת הפרסום המדורגת במקום הראשון בתחום ה- Out Door Media זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון - בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.
לאחר שזכתה במכרז של עיריית תל אביב-יפו המעניק לה את הזכות הבלעדית לפרסום לשילוט תחנות האוטובוס ומכווני התנועה בת"א- יפו, החלה JCDecaux בשינוי פני העיר הכולל בין היתר עיצוב ובניית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות וכיום כמחצית מתחנות האוטובוס השונות ומכווני התנועה, מוצגים מחדש באיכות גבוהה יותר ונראות שלא הייתה כמותה בארץ. האיכות שמביאה עמה חברת JCDecaux הינה בסטנדרטים החדשים הבינלאומיים. ההשקעה הכוללת של JCDecaux בת"א מוערכת בכ-15 מיליון יורו.

תאריך:  15/04/2011   |   עודכן:  15/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il