מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית, המובילה בישראל בהכשרת מטפלים (40% מהשוק) עם 7 סניפים וכ-9 בתי ספר, משיקה קמפיין ארצי לשנת הלימודים האקדמית תשע"ב בהיקף של 1 מיליון שקלים.
הקמפיין יכלול מיתוג מחדש של המכללה, החוגגת בימים אלה 25 שנות פעילות, תחת הכותרת "מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית" כמי שמכשירה מטפלים שלא רק בתחומי הרפואה המשלימה, אלא גם מקנה כלים וידע בתחום הרפואה המערבית, באופן המאפשר לבוגריה לעבוד יחד עם מסגרות רפואיות מובילות.
את הקמפיין שהושק ב-27.6 למשך כחודש ימים תחת הסלוגן "רפואה אינטגרטיבית - מבט חדש על הבריאות שלך", יובילו טובי המטפלים בארץ בתחום הרפואה המשלימה, הנמנים על סגל המכללה בלוויית ""TESTEMONIALS של 10 רופאים ממגוון תחומי התמחות (כירורגיה, גניקולוגיה, נוירו-פיזיולוגיה ופסיכיאטריה) הדוגלים בתפיסת הרפואה המשלימה - אינטגרטיבית ומכירים ביתרונה, מניסיונם האישי.
הקמפיין יכלול תוכן שיווקי בטלוויזיה וברדיו, חסויות, פרסום באינטרנט, פעילות ברשתות חברתיות ובערוצים וויראליים, פעילות BTL, יחסי ציבור ועוד.
לדברי נוה קרניאל, סמנכ"ל שיווק במכללת רידמן, "הקמפיין משקף את חזון המכללה לגבי השלב הבא באבולוציה של תחום הכשרת המטפלים. אם בעבר ההגדרה הייתה רפואה "אלטרנטיבית" ו"משלימה", היום אנו בעידן ה"רפואה האינטגרטיבית" - המאפשרת דיאלוג ושיתוף פעולה מלא של הרפואה המשלימה עם הרפואה המערבית. כמכללה המובילה בתחום, זיהינו את המגמה ההולכת ותופסת תאוצה בעולם הרפואי - ממסדי והמשלים כאחד ושמנו לנו למטרה להוביל את מגמה זו בתחום ההכשרה בישראל. אנו שואפים להכשיר מטפלים שלא זו בלבד, שהם שולטים בדיסציפלינה הספציפית שלהם, אלא שולטים בידע מתחום הרפואה המערבית, ברמה שתאפשר להם להשתמש בכלים הקיימים ברפואה זו ובכך להעניק למטופלים שלהם תהליך טיפולי מקצועי ומקיף, שיבטיח את התוצאות הטובות ביותר.
משרדי פרסום: גורני אינטראקטיב ואקספרט מבית
באומן בר ריבנאי.