X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חצי הגמר הראשון של התוכנית, אמור היה להיות חגיגי ומותח, אבל פרשת הזיופים באדיבות אבא של תמר יהלומי העיבה על השמחה לירון רמתי חזר בזכות ההצבעות ועורר את השאלה: מי יצטרף לדוד וחגית, הפיינליסטים הבטוחים, אל הגמר?
▪  ▪  ▪
לירון רמתי [צילום: צילום מסך]

לא חצי גמר ולא גלגל הצלה - "פרשת ההצבעות של תמר יהלומי", כך צריך היה להיקרא הפרק האחרון של כוכב נולד 9. ייאמר לזכותו של צביקה הדר שהוא ניסה, באמת ניסה, לשוות לערב הזה אווירה חגיגית, מותחת. אווירת "עוד שנייה וזה נגמר". נאום קצר על מה שאירע ויאללה, אל השלב הבא. אבל מה לעשות שזיוף ההצבעות ממחנה תמר יהלומי ופרישתה בעקבות כך מהתוכנית, ריחפה על הפרק כמו עננה קודרת ומכוערת.
אז אחרי שהפרשה נטחנה עד דק בכל כלי תקשורת אפשרי, נאמר רק את זה: האם מישהו באמת מופתע? הרי כולם תהו, ולא רק בינם לבין עצמם, איך ייתכן שדווקא יהלומי חזרה לתוכנית עם גלגל ההצלה. שדווקא היא הצליחה להביס את הצמד נדב ואסף. הילדה המוכשרת אך הלא באמת מרגשת, זו שאם מישהו נוסף יאמר לה "את לא מבינה על מה את שרה", כנראה תיקח תת מקלע לידיה (רק עוד שנה עד הטירונות) ותשחרר קיטור.
כך או כך, נתוני הרייטינג בודאי יוכיחו שכמו שאפשר לצפות בכל מקרה של סקנדל מביך כזה, אחרי שלושה ימים שבהם "כוכב נולד" כיכבה בכותרות יותר מאשר במהלך העונה כולה (סוף סוף נעשה שם מעניין) הקהל היה מוכרח לראות מה יהיה להדר להגיד על הסיפור הזה. לראות את פרצופי המתמודדים הזעים באי נוחות מול המצלמות, את השופטים מגלגלים עיניים ומעמידים פנים שכל זה ממש לא נוגע להם. אין כמו להיות שיחת הברזייה כדי להרגיש חשובים באמת, ואין טיימינג טוב יותר כמו שנייה לפני הגמר.
אז יהלומי, או יותר נכון, אבא שלה, עשה משהו להצבעות, היטה אותן לטובתה, ישב בבית וסימס באטרף עד שנשרו לו האצבעות. ומה אתם יודעים, אורטל אדרי, נדב ואסף ולירון רמתי מצאו את עצמם שוב מזמרים בסלון שלכם. כמה עצוב בשבילה, כמה מעולה בשבילם. ובסוף איכשהו יצא מכל זה שדווקא רמתי, יקיר השופטות, חזר לתחרות. ולחשוב שהוא כבר התחיל להתרגל למעמד של פליט ריאליטי ולהסתובב באירועי סלבס עם מבט אמין של "הודחתי וסבבה לי עם זה. ולא, אני לא יושב ליד הטלפון ומתפלל שטמירה תתקשר אליי".
לידור סולטן שוב מצא את עצמו מודח - מעמד שהוא כבר מורגל אליו, רק שהפעם כבר אין אפשרות לקמבאק. מה שמוכיח סופית את התיאוריה שכל מי שחוזר לתוכנית בגלגל הצלה, סופו למצוא את עצמו שוב מחוצה לה ודי מהר.
וכך נותרנו עם ארבעה: דוד לביא, חגית יאסו ואלה שדרושה שנייה כדי להיזכר בשמם - נוי ודנן לירון. אם כבר, כדאי שנביט על הצד החיובי של העניין, והוא שבאמת קשה לחזות את מה שיקרה הלאה. די בטוח להמר שחגית ודוד, צמד הפייבוריטים של העונה, יזכו לעלות על הבמה בחיפה. בטוח כמו ההימור שמחר יהיה חם. אבל מי מבין לירון ונוי יהיה זה שיצטרף אליהם? את זה נצטרך לחכות בסבלנות כדי לגלות. מתוך ברירת המחדל שנותרנו איתה, לשניהם מגיע לצלוח את הדרך אל הגמר במידה שווה, ולו מעצם העובדה שלשניהם לא מגיע להיות שם באותה המידה. האחד - צעיר ובעל קול קטיפתי ששומר על הבעה קפואה וחף מכל כריזמה. השני מבוגר יותר ומסלסל מדי. שר טוב אך גורם לכל ביצוע להישמע אותו הדבר. במלים פשוטות, שניהם משעממים. המקום הראשון במילא יהיה שייך לדוד או חגית. למרות שלכו תדעו, אולי עד הגמר תפרוץ עוד איזו שערורייה. בשלב הזה, הכל יכול לקרות.

תאריך:  14/07/2011   |   עודכן:  14/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כוכב נולד  צביקה הדר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כוכב נולד 9: בסימן פרשת ההצבעות של תמר יהלומי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הגמר כבר היה
סתם_1  |  14/07/11 10:46
 
- אפשר להצביע דרך האינטרנט-ההסבר
מטאטא  |  14/07/11 16:02
2
מצטרפת ל-1 הגמר כבר....
אורה הכפולה  |  14/07/11 14:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אגף התנועה של משטרת ישראל סיים בהצלחה פיילוט והקים סיירת אופנועים מוסווים שתשתתף באכיפת חוקי התנועה, במעקבים ובמעצרים    בכל אחד מעשרת האופנועים מסוג BMW 1200 ניתן לערוך שינויים חזותיים על-מנת להופכו מסמוי לגלוי ולהפך    "הפעלת סיירת האופנועים המוסווים תאפשר זיהוי עברייני תנועה ביתר קלות, תוך אכיפה חסרת פשרות כנגד נהגים מסוכנים ובריוני כביש"
איתמר לוין
חברי הכנסת יריב לוין וזהבה גלאון מציעים לאפשר לטלוויזיה ולרדיו להקליט ולצלם בבתי משפט אלו    טוענים: הדבר חיוני להגשמת עיקרון פומביות הדיון ולאמון הציבור במערכת המשפט
איתמר לוין
הצעת חוק ממשלתית תסמיך את המועצה לגבות אגרות בעד היתרים ורשיונות שהיא מעניקה, לראשונה מאז הקמתה ב-1958    על שולחן המועצה 500 בקשות לפתיחת תוכניות לימודים
אביתר בן-צדף
הטנקים ליאופרד 2A7+ נועדים ללוחמה בשטח בנוי ובלוחמה בעצימות נמוכה    העסקה, בערך של מיליארד וחצי אירו, תשפיע על תעסוקת 80,000 איש ביצרנית KMW ובספקיה    ישראל לא הגיבה על העסקה    האופוזיציה הגרמנית מבקרת קשות את העסקה הסעודית, בעוד שדוברי הממשלה אינם מגיבים על הידיעות
עידן יוסף
הרשות השנייה השלימה את העבודה הכלכלית לפתיחת רדיו אזורי נוסף לציבור הערבי    כחלון: "עושה הכל כדי לדחוף את זה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il