X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לוי, מדריך נגמלים, הצליח לגבור על עמנואל ואליהב, וכבש את השופטים עם מנת גמר מנצחת כל הפרטים על הגמר הגדול
▪  ▪  ▪
לקח את כל הקופה. לוי [צילום: יח´´צ]

אבי לוי הוא הזוכה הגדול במאסטר שף. לוי יזכה ב-200 אלף שקלים, ציוד למטבח ובשלל מתנות נוספות. גבר בדרך על עמנואל רוזנצוויג, טייס משוהם ועל אליהב שאשון, מעצב אופנה מראשון לציון. "זו מנה של חלומות", הגדירה אנסקי את מנת הגמר של לוי. "כל המשימות האחרונות וזו במיוחד מעידות על רמה גבוהה של בישול", החמיא לו רושפלד. "אתה גובר על הטכניקה בכוח יצרי ועושה אוכל מדהים. ראוי שיהיה מקום בו יוכלו לאכול אותו". אייל שני אמר ללוי - "האוכל שלך מעורר דמעות ללב", וחיים כהן הוסיף "המנה שלך היא אתה, היא טביעת האצבע הברורה שלך".
אליהב שאשון הוא מעצב אופנה בן 28 מראשון לציון. בעבר היה המעצב הראשי של ליין האופנה של פריס וניקי הילטון וחי בלוס אנג'לס. כיום הוא הבעלים והמעצב של סלון כלות. אבי הוא מדריך נגמלים, שגולל במהלך העונה את סיפור חייו הקשה - כמי שהיה מכור לסמים ואף ישב בכלא. במאבקו להשתקם ולבנות את חייו מחדש הוא בחר בבישול כתחביב וכדרך להישאר נקי.
סיר לחץ
בשלב הראשון התבקשו המתמודדים להכין שתי מנות, כשאחת מהן כוללת דג והשנייה בשר. לצורך המנה הראשונה עמדו לרשותם 45 דקות. אבי, שהכין דג עם פירה כרובית קיבל 25 נקודות מתוך 40. עמנואל שבחר להכין ביסק דגים זכה ב-29 נקודות, ואילו אליהב שהכין פחזניות ממולאות בדגים לקח את הסיבוב הראשון עם 36 נקודות מתוך 40 אפשריות. לאחר מכן קיבלו המתמודדים שעה ו-45 דקות לצורך הכנת מנה עיקרית וקינוח. עמנואל בחר להכין דלעת ערמונים במילוי כבש בקארי וזכה על כך ב-32 נקודות מתוך 40. אליהב בחר גם הוא בדלעת ערמונים אבל עם מילוי אנטריקוט וספג מפלה עם 19 נקודות בלבד. אבי הצליח להשתקם מהמנה הראשונה וזכה במנה העיקרית עם גלילת עוף ו-34 נקודות. בשלב הקינוח קיבל אבי 36 נקודות, מה שזיכה אותו במקום הראשון בשלב הסופי בגמר. אליהב קיבל 38 נקודות והצטרף לאבי, בעוד עמנואל זכה רק ב-25 נקודות על הקינוח שלו והסתפק במקום השלישי.
המשימה האחרונה והקובעת העמידה אם כך את אבי ואליהב ראש בראש, כשהם נדרשים לבשל "את עצמם". אבי בחר להכין רולדה של סינטה במילוי של שקדי עגל, כבד עוף ועשבי תיבול. אליהב בחר להכין בקלאווה ממולאת בעוף, בצל ואגוזים. כל אחד מהשופטים ניקד את המנה מבלי לדעת מה חושבים השופטים האחרים, במקביל טעמו את המנות קבוצת סועדים שישבה באולפן. על מנת הגמר שלו זכה אליהב בסך כל
מבשלים את הרייטינג
14 מתמודדים החלו את העונה השנייה של מאסטר שף. במהלך התוכניות שהובילו לגמר הם נדרשו להשתתף במשימות לא פשוטות כלל. בין אלה הזכורות הייתה משימת שחזור מתכון של ביצת פברז'ה, קינוח עשוי סוכר שדרש מהמתמודדים להפגין יכולות טכניות גבוהות. גם עוגת הקונקורד המפוארת של רביבה וסיליה דרשה מהמשתתפים דיוק, מהירות והרבה תעוזה.
אל שלושת השופטים מהעונה הקודמת, אייל שני, חיים כהן ומיכל אנסקי נוסף השף יונתן רושפלד - שהחליף את רפי אדר. כזכור אדר עזב את התוכנית לאחר שמועות על תקרית עם אחת מעובדות ההפקה. כמו קודמתה גם העונה הזו זכתה לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד. בתחילת המשדר הציגה הזכיינית "קשת" את "שלוש", התוכנית שתחליף את מאסטר שף במשבצת השידור שלה. מדובר בדוקו-ריאליטי ובו שלוש נשים רווקות מתגוררות בבית אחד ומחפשות את אהבת חייהן. בנוסף, הוצגה תוכנית חדשה מבית מאסטר שף, בה מתחרים ילדים ובני נוער על התואר - מאסטר שף צעיר.

תאריך:  25/09/2011   |   עודכן:  25/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבי לוי הוא הזוכה במאסטר שף
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
נהנתי התוכנית עישתם לי את החג
המובטל  |  25/09/11 12:33
2
מכור. לא נשארתי לראות הסוף.
רחובותית  |  25/09/11 13:25
3
שיפוט הוגן
מאירו  |  25/09/11 13:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הנהלת בתי המשפט: לפעמים האיחורים מיועדים לקדם את הדיון    שר המשפטים: תפנו לנציב התלונות על שופטים    הנציב: אין לי סמכות לבדוק בלי תלונות    הפרקליטות: אנשינו מגיעים בזמן    שירותי בתי הסוהר: אולי יש איחורים מינוריים    ורק לשכת עורכי הדין מודה שיש בעיה ומבטיחה לטפל בה לעומק
עידן יוסף
במקום רכבות ללוד, לבני ברק, לפתח תקוה, לראש העין ולכפר סבא תעמידד הרכבת אוטובוסים
שירלי בר דיין
המאמן לקראת ב"ש: אליפות? לא אנחנו הכרזנו על כך. אלברמן ב-11
עידן יוסף
גורמים מדיניים בישראל אומרים שהיתרון ביוזמה הוא הקריאה לשוב למו"מ ישיר ללא תנאים מוקדמים    ברשות הפלשתינית טרם החליטו, אך כבר כעת מאותתים כי לא יסכימו למו"מ ללא תנאים - הקפאת התנחלויות, איזכור גבולות 67' וויתור על הדרישה להכרה במדינת ישראל כיהודית
מערכת אתר ערוץ הספורט
רונאלדו (3), היגוואין, בנזמה ו-וראן כבשו. 23:00: ברצלונה - אתלטיקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il